Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin sairastelu ja uniongelmat

Vierailija
03.03.2010 |

Sairastuin vakavasti pari kuukautta sitten ja jouduin sairaalaan. Nyt olen jotakuinkin toipunut ja palannut töihin (teen vain osa-aikaisesti töitä), mutta en ole vieläkään täysin voimissani, olo on jatkuvasti jotenkin voimaton ja kärsin jatkuvista uniongelmista. Mies ei pahemmin auttele kotona, vaikka tietää tilanteeni. Teen siis työpäivän päälle yksin kaikki kotityöt ja hoidan alle kouluikäistä lastamme.

Tuntuu että olen kierteessä. Uniongelmat pahentavat väsymystäni ja stressiäni, miehen kanssa on jatkuvasti riitaa ja päälle on tullut vielä sairastumisen herättämä huoli siitä, miten lapsemme käy jos minulle sattuu jotain. Mies kun on aika itsekäs isä ja tarkka vapaa-ajastaan sekä omista menoistaan - pitäisi varmaan lapsen päiväkodissa melkein vuorokauden ympäri jos se olisi mahdollista.

Mietin miten saisin itseni kuntoon, levättyä tarpeeksi ja rauhoitettua mieltäni lapsen suhteen. Nyt tuntuu että kaikki on yksin minun varassani. Onko muita samassa tilanteessa olleita/olevia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin minun kynästäni kirjoitettu. Sinä olet uupunut, ja seuraava askel onkin alkava masennus. Jatkuva huoli tulevaisuudesta ei ole normaalia. Missäpäin Suomea asut? Sanot miehellesi että mielenterveytesi alkaa kärsiä miehen takia, ehkä hän ymmärtää ja antaa sinulle aikaa toipua.

Uniongelmiin ja stressin helpotukseen on nyt kaksi vaihtoehtoa : menet lääkäriin ja aloitat SSRI-lääkityksen stressin tueksi tai teet niinkuin minä:

omega, E-EPA, d-vitamiini + hyvää terveellistä ruokaa + akupunktio.

Akupunktiolla voit estää masennuksen syntymisen, sano kuka tahansa että se on huuhaata. Ne jotka niin väittävät eivät ole käyneet siellä. Mitä menetät jos kokeilet? Olosi helpottuu varmasti. Trut me :)

Vierailija
2/3 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akupunktiota en ollut tullut ajatelleeksikaan. Asun pääkaupunkiseudulla joten täältä löytyy varmasti akupunktiohoitoa.

Omegaa ja d-vitamiinia syön jatkuvasti, jälkimmäistä lääkärin määräyksestä koska mittauksissa d-vitamiiniarvoni ovat olleet toistuvasti liian alhaalla. Yritän myös huolehtia terveellisestä ruokavaliosta sen minkä jaksan, välillä vaihtelevalla menestyksellä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Helsingissä Kampissa toimii suomessa ja kiinassa tohtoriksi väitellyt lääkäri Jiangi Liu. googlaa vaikkapa vähäsen tietoa hänestä ja ota yhteyttä häneen. noita puoskareita kannattaa varoa, ettet mene ihan kenen vain luokse.

jaksamisia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä