Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vähän syrämen purkua..

03.03.2010 |

Heippa vaan kanssasisaret!

Päätin laittaa tänne ihan erikseen vielä tälläsen aloituksen. Itsellä ajatukset menee kuin vuoristorata ja en oikein tiiä, mitä pitäisi ajatella vielä.

Ollaan tosin annettu tällä raskaudelle mahdollisuus jo kaksi vuotta sitten ja ei oo vauvaa näkynyt, keskenmenoja on mahtunut muutama matkaan.

Nyt tilanne tämä.

Kp on 32/28-34-- viimeiset kierrot tosiaan 27-28.

Kp 15, 20 oli seksiä.

Ovulaation omasta mielestä tunsin kp 19-20, varsinkin 20 oli kamalat kivut oikealla munasarjassa.

Kp 25 tuli tuhrua. Mutta siihen se loppui, ilmoitin itseni jo tuonne joulukuisiin, koska aattelin, että tästä se taas lähtee.

Nyt tosiaan kp 32, ei oo tuhrua, ei oo mitään. Paitsi tunne, että kohta ne menkat alkaa.

Viikonloppuna oli oikealla munasarjassa suht kovaa jomotusta, mutta ei sitäkään enää.

Onko muilla ollut tällästä? Testin teen viikonloppuna, jos menkat ei oo sihhen mennessä tullut.

Mulla nousee ( ainakin ed.raskauksissa, joista lapsia ) raskaushormoni tosi hitaasti. Keskimmäisen kanssa jopa oli menkatkin.

En tässä tiiä, mitä ajatella. Olen jotenkin orientoitunut menkkoihin, vaikkakin toivon, että ne jäiskin tulematta..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa juuri mitään asiaa kirjoittaa sinulle, mutta hengessä mukana ollaan.

Tuo on kyllä aina hyvä lähestymistapa, että orientoituu niihin menkkoihin. Kiva saada positiivinen yllätys ennemmin kuin se ainainen pettymys.

Ota vaan herkkä testi sitten, ettei tarvii turhaan miinuksesta pettyä. Jos kerran tiedossa on tuo hormonien hidas nousu...

Vierailija
2/2 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin vaan vuoto taitaa tehdä tuloaan.

Tilasin huomiseksi ajan yksityiselle ja saavat kyllä nyt ruveta tutkimaan. Itse epäilen keltarauhashormonin puutetta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla