Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

laihdunko jos syön kuten ennenkin mutta

Vierailija
02.03.2010 |

hypin hyppynarulla 1000 hyppyä päivässä? Muuten tulee liikuttua vaan sen verran että kävelen kauppa ym matkat.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en laihtunut, olin tosi hoikka silloin muutenkin, mutta vyötärö kapeni sellaiseen ampiaismalliin kun aikaisemmin olin ollut suora lankku.

Vierailija
2/3 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta ei nimittäin vaikuta mitenkään jos syö hyvin. Pitää syödä huonosti eli vähän mutta sitten liikuntaa ei välttämättä jaksa tehdä. Kyse on itsekuristasi.

Yleensä ihminen normaalisti laihtuu kun joutuu työttömäksi tai autiolle saarelle.

Ihminen luonnollisesti lihoo kun saa hyvän työpaikan ja television.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun laihduttaa pitää syödä vähintään 1500kcal päivässä ja liikkua hyvin. Jos syöt alle 1000kcal ja liikut ihan hulluna, niin voit huonosti ja et jaksa tehdä mitään. Mä yhdessä vaiheessa söin n. 200-500kcal päivässä ja liikuin kuin hullu. Siitä seurasi huono, väsynyt ja pahaolo. Onneksi lopetin sen. Syön nykyääm joka pvä n. 1000-1500kcal ja liikun hyvin (2-3 kertaa koiran kanssa lenkillä, 2-4 kertaa viikossa juoksua/hölkkää ja pyöräilen päivittäin). Olin ennen 59kg ja meni n. 2viikkoa ja olen nykyään 55kg. Olen 170cm.