Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä myydä lastenvaatteita?

Vierailija
02.03.2010 |

Siivosin varaston ja kuusi Ikea-kassillista olisi ylimääristä lastenvaatetta.

Mihin nämä kannattaisi viedä myyntiin? En tähtää rikastumiseen, haluaisin järkihintaan eroon.

Huutonetissä en jaksa ruveta myymään, liikaa kuvaamista ja säätämistä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereille 1€ per vaate

Vierailija
2/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos H&M/Lindex/Kappahl tavaraa.

Niistä kaupoista kun saa koko ajan poistotangosta uusia housuja ja puseroita 3 egeä/kpl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin myymässä Mll kirpputorilla viime kesänä

Vierailija
4/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin ei ole yhden yhtä ja ainoat joita kehutaan on jossain Espoossa 30 kilsan päässä.

Hietalahden torikin on auki vain kesällä ja Valtterista on huonoja kokemuksia.

Ap

Vierailija
5/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa olisi pienempiä lapsia kuin meidän kuopus. Eikä ole tulossakaan minnekään muualle kuin yhdelle perheelle, joka asuu Kiinassa...

Ap

Vierailija
6/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niin suuri vaiva ole kun laitat siististi vierekkäin, kuvaat, laitat tiedot ylös ja myyt edullisina paketteina esim. 110 cm omassa paketissaan, vaikka Kaks plussan tai Vauvan myyntitorilla. Menee jos edullinen hinta. Pistä huonot roskiin ja myy vain hyvät. Mikäli siltä väliltä vie ne huonommat vaatekeräykseen.

Minä en ostaisi muiden alusvaatteita tai sukkia esimerkiksi.

Onko siellä lähettyvillä lastenvaatekirpparia, myy siellä. Mikäli pesty, vaikka vuosikin sitten niin ei kannata pestä kun jokainen pesee kuitenkin ostettuaan.

Vierailija
7/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähimpäänkin on 10 kilsaa.

Ja olen jo lajitellut kaikki huonommat pois. Ne vein Fidan laatikkoon.

Huutiksessa olen myynyt haalarit yms. kalliimmat, mutta en jaksaisi millään ruveta läträämään joka paitaa erikseen. Kun hukun muutenkin töihin ja kotitöihin. Äh.

Ap

Vierailija
8/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myy mulle jollain könttösummalla.

Vierailija
9/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ymmärrän.

Missä asut? Minusta jotkut lastenvaatekirpparien omistajat laittaa itse vaatteet esille ja ottaa provikat siitä myynnistä. Ainakin Kuopiossa ja Tampereella on sellainen tapa tai ollut ainakin ennen.

Saisitko jotenkin ne vaatteet lähetettyä tai jonkun tutun mukana jollekin tämäntapaiselle lastenvaatetorille ja ne mitkä ei mene viikossa myytyä niin laittaisivat vaatekeräykseen. Kannattaisiko kysyä? Matkahuollon kautta voisi olla edullisinta laittaa, ellei joku tuttu mene niille paikkaunnille muissa asioissa, joista löytyy noita lastenvaatetoreja.

En muista noiden mainitsemieni paikkojen nimiä, mutta löytyy kun googletat ja ainakin ennen heillä on ollut nettisivut. Löytyy varmaan muualtakin Suomesta samanlaisia eli PK-seudultakin, jos siellä asut, ehdota heille!

Vierailija
10/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sielläkin oli kirppareita ihan keskustassa. Samaten tutut Oulussa ja Turussa sanoivat, että heillä on tämän tästä kirpparipöytä.

Täällä Hesassa ei vain oikeasti taida olla myyntipaikkoja! Liekö liiketilojen vuokrat niin kovia, ettei toiminta täällä kannata? Tai sitten pöytävuokrat on luokkaa 35 euroa viikko ja nekin paikat kaukana.

Millaisia paketteja Huutonetiin kannattaa värkätä? Yksi koko kerrallaan? Kesävaatteet erikseen ja talvivaatteet erikseen? Kengät erikseen?

Vierailija
11/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Hesassa ole joku itsepalvelukirppis Kaivopuiston ympäristössä ja Mäkelänkadulla on ainakin 2 kirpputoria.

Pitäjänmäeltä löytyy myös yksi itsepalvelukirppis.

Eikös MLL järjestä nyt keväällä kirpputoreja myös Helsingissä? Näissä pöytäpaikka on yleensä edullinen.

Keväällä / kesällä voitte järjestää vaikka oman pihakirppiksen. Muutama naapuri ja tuttu mukaan myymään omia tavaroita vaikka taloyhtiön pihalle (pyydätte vain luvan).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän