Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausarvet ja mahanahka toisen raskauden jälkeen

Vierailija
02.03.2010 |

Täällä suunnitellaan toista raskautta. Kertokaahan, minkälaiseen näkyyn minun pitää varautua henkisesti maha-alueella. Ekasta raskaudesta tuli kasapäin isoja, punaisia raskausarpia ja maha on nyt jonkun verran kurttuinen ja löysänahkainen. Pahentaako toinen raskaus tilannetta kovasti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan, että jos et liho ihan sairaasti niin saatat välttyä uusilta arvilta.

Vierailija
2/7 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla 4 lasta eikä mahassa ole yhtään arpea eikä kurttua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi raskausta takana. Ekassa tuli 20 kg joista noin pari kiloa jäi. Toisessa tuli melkein saman verran, ja kiloja jäänyt yhteensä noin 5 kg. Vatsanahka on hieman löysä ja raskausarpia on pikkasen. Kyllähän se nahka löystyy enemmän toisen jälkeen ja arpia tulee lisää. Mutta arvet vaalenevat vuosien myötä.

Vierailija
4/7 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ekasta raskaudesta tuli ihan kamalat arvet ja itsepäistä roikkunahkaa. tokasta ja kolmannesta raskaudesta tilanne ei pahentunut mihinkään, yhtään uutta arpea ei tullut. pahin ongelmatilanne on nyt kun lapset on tehty, kolmen raskauden jälkeen nahka ei vetäydy millään takas, olen laihduttanut viimeisen lapsen jälkeen kaikki raskauskilot ja enemmänkin, ja tein sen aina raskauksien välissäkin, ruokavaliolla, lenkkeilyllä ja pilateksella (jonka pitäisi olla tehokasta keskivartaloseudulle), niin silti vyötärönympärys ja mahan nahkaroikku eivät pienene. olen nyt siinä tilanteessa, että vaikka painoindeksi on nyt n. 20 enkä ole ikinä ollut mikään lankku (d-kuppi) niin mitkään vaatteet eivät sovi, kun vyötärönympärys on sama kuin rinnanympärys eikä lantiokaan ole monen sentin päässä! se mikä istuu vyötäröstä on aivan liian iso muualta, ja reisistä hyvännäköisiä farkkuja ei ole toivoakaan saada kiinni... eli jos sulla on samanlainen en-sitten-millään-uusiudu-ihotyyppi, joka arpeutuu helposti, niin kannattaa varautua pitkään ja sitkeään taisteluun kadonneen pyykkilaudan etsimisessä! äidilläni kävi samoin ja koska hän ei ole koskaan ollut innokas kuntoilija, niin nyt vielä lähes 35 vuotta raskauksien jälkeen hänellä on arvet ja "nahkapussi" näkyvissä sillä tavoin, että sen puolesta voisi kuvitella hänen synnyttäneen parin vuoden sisään!

Vierailija
5/7 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta mahanahka venähti ja tuli arpia, tokasta ja kolmannesta ei enää uusia arpia tai muutenkaan pahentunut. (jos ap:n kysymys on tuleeko arpia lisää niin miksi joku laittaa että en tiedä kun neljästä lapsesta en ole saanut arpeakaan? Täysin turha ja asiaan liittymätön vastaus, tosin tarkoitus varmasti olikin kehuskelu:D)

Vierailija
6/7 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja riippuu geeneistä.

Mulla ei ole tullut kummassakaan raskaudessa yhtään arpea. Vatsaan ei jäänyt ekasta mitään isoa pussia, ihan alavatsaan ehkä vähän löysempää ihoa kuin ennen. Toisen raskauden osalta vatsan palautumisesta ei osaa vielä sanoa :)

Vierailija
7/7 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole yhtään raskausarpea eikä löllöä

kiitän vanhempia hyvistä geeneistä

niitä tulee, jos on tullakseen, mutta kai niilläkin joku raja on

löllö pois vatsalihasliikkeillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi