Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tämä seksielämä voi jatkuvasti olla näin vaikeaa

Vierailija
02.03.2010 |

Eli vähän historiaa:

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 8 vuotta. Ensimmäinen vuosi sujui seksin kannalta hyvin mutta aika pian sen jälkeen mies halusi seksiä harvemmin kuin minä. Ensin hänelle riitti kerta viikossa, sen jälkeen joka toinen viikko, sitten kerran kuussa ja viimeiset pari vuotta tahti on ollut ehkä joka toinen kuukausi. Tämä on ollut minulle ihan kamalaa, tulen jatkuvasti torjutuksi kun/jos teen aloitetta. Silti ehkä viiden vuoden ajan jaksoin yrittää ja meillä ehkä siitä ansiosta oli edes jotain seksielämää.

Mutta: Mietin tätä asiaa kovasti viime vuonna ja minulle kaikista huonoin vaihtoehto on tämä 1,5-2kk rytmi. Kun harrastamme seksiä taas viikon tai kahden ajan minulla tekee mieli lisää, mies torjuu minut. Sitten taas ehdin juuri tottua seksittömyyteen kuukaudessa tai kahdessa niin onkin taas miehen mielestä aika ottaa uusiksi. Mulle on vaan sitten helpompi olla kokonaan ilman. Ja lopputulos tässä on nyt se, että musta joka suhteemme ensimmäiset 7 vuotta olisi ollut valmis harrastamaan seksiä vaikka joka päivä, onkin tullut se joka ei halua ollenkaan. Ja nyt mies sitten on ihmeissään ja ruinaa sitä kuukausittaista seksiään eikä mua vois vähempää kiinnostaa. Enkä edes tiedä haluaisinko haluta kun en taas halua takaisin entiseen jossa mut torjutaan jatkuvasti. Mitähän tässä pitäisi tehdä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on tämän ketjun naiset harvinainen tilanne. Te tiedätte OIKEASTI miltä miehestä tuntuu. Kertokaapa muille naisille.

Vierailija
22/26 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ratkaissut sen niin, ettei harrasteta ollenkaan. Jos joku joskus mut huolii niin täytyy sitten katsoa, pystynkö olemaan toisen kanssa. Mun on helpompi olla kokonaan ilman kuin saada joskus jostain jumalan armosta. Seksi tekee minut silloin lähinnä surulliseksi kun ajattelen, että kohta tämä loppuu ja koskahan tätä saa sitten seuraavan kerran...Pitäisi sillä yhdellä kertaa yrittää saada seksi- ja hellyyskiintiö täyteen. Seuraavana päivänä on vain käytetty ja hylätty olo. Terapiassa on käyty, ei apua.

Ja jos tuo kuukauden tai kahden välein tapahtuva seksi saa aikaan enemmän pahaa mieltä kuin hyvää niin kai sitä sitten pidemmän päälle alkaa vältellä kokonaan. Ihanaa löytää kohtalontovereita vaikka olen todella pahoillani sinun puolestasi. Meillä tämä asia vaan vaikuttaa suhteeseemme enkä ainakaan minä pysty käyttäytymään kuin kaikki olisi hyvin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on tämän ketjun naiset harvinainen tilanne. Te tiedätte OIKEASTI miltä miehestä tuntuu. Kertokaapa muille naisille.

kuin luullaan/tiedetään. Tai sitten minun kaveripiirissäni näitä tapauksia jostain syystä paljon, siis näitä missä miestä ei enää kiinnosta kun on jonkin aikaa oltu yhdessä.

Vierailija
24/26 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos löytyisi lisää tukea...

Vierailija
25/26 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevaan tutkimukseen kuin sinun mutuusi tuttavapiiristäsi.

kuin luullaan/tiedetään. Tai sitten minun kaveripiirissäni näitä tapauksia jostain syystä paljon, siis näitä missä miestä ei enää kiinnosta kun on jonkin aikaa oltu yhdessä.

Vierailija
26/26 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä jos löytyisi joku joka on "toipunut" eroamatta vastaavasta tilanteesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi