Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apua

Vierailija
01.03.2010 |

haudi hou!

täällä aikanaan kertoilin poikani ja minun alkuvaiheista.nyt tuo vauva on jo kohta 2 vuotias iso mies ja vauva aika alkaa olla kohta jo onneksi ja harmiksi ohi.

nyt kaipaisin kuitenkin kokemusta tai vinkkiä tai kenties jotain neuvoa seuraavaan tilanteeseen.

uutenavuotena olin mehiläispuuhissa, ja tämän jälkeen muistini mukaan tulleet 2 kuukautiset. synnytyksen jälkeen ne eivät ole koskaan olleet mitenkään säännöllisiä tai vuodoiltaan mitään josta osaisin tarkemmin tietää onko kaikki ok. mutta. n. 2-3 viikkoa sitten alkoi kauhea pissalla ravaaminen. 17 pvä helmikuuta tein raskaustestin,ei mitään. se oli joku ns.superherkkä mutta pissa oli ollut rakossa ehkä n.30 min ennen testin tekoa. no tämän jälkeen ajattelin että se on pissatulehdus,kokeissa käytyä asia ei näinkään ole. mulla on maha välillä vähän kipeä,oksettaa ja kuvottaa välillä, väsyttää, pyörryttää välillä. viimepäivinä viimeisimmät olot olleet. tuskanhiki ja jotenkin koko ajan nuutunut fiilis. muutamat hajut tuoksuneet voimakkaammin. mutta, tässäpä dilemma: raskaustesti oli negatiivinen JA mulla on hormonikierukka. plus itse mehiläistouhu ei ollut ns.tuottoisa(rivien välistä joku tajuaa :)) mutta eihän se tavaran minimaalista tuloa estä? toisaalta en haluaisi miettiä asiaa koko ajan ja tekisi mieli tehdä uusi testi mutta jotenkin mietin onko se ihan turhaa koska jo se että oli kierukka eikä se mennyt loppuun asti olisi jo NIIN hc touhua jos siitä vauva tulisi,vai???!!

Laittakaa jotain infoa tai edes lohtua :)

ihanaa kevättä,aurinko paistaa ja lapset ovat ihania!

äippä

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi