Olenko liian vanha oppimaan?
Epäilyttää ja huolestuttaa. En ole koskaan seurustellut ja vain kolme kertaa ollut sängyssä miehen kanssa. Kaikki olivat yhden illan juttuja. Tuntuu, että kaikki muut maailman ihmiset "osaavat" harrastaa seksiä. Häpeän suunnattomasti tätä, ja onkin yksi suurimmista syistä, miksi yhä enemmän jännittää edes aloittaa seurustelusuhdetta. Vaikka toisaalta tiedän, että seksi oman rakkaan kanssa on sitä parasta jne... 29-vuotias jo olen. Onkohan tämä ihan turha huoli... Kaikkihan joskus aloittavat. Eikö se luonto ja tikanpoika toimi aikuisillakin?
Kommentit (7)
Temput olisi pitänyt oppia jo ennen kahtakymmentä ja sen jälkeen harjaannuttaa taitoja.
Olet auttamattomasti missannut oman seksijunasi ja jäänyt Vanhapiikalan asemalle!
vasta tapasin ihan ihanan naisen joka oli 45v
mutta ei ollut koskaan ottanut suihin tai koskenut kaluun.
Hyvin oppivainen oli :-)
Toivottavasti kiikarissani oleva mies on samoilla linjoilla :D Mielelläni antautuisin hänen oppiinsa, jos tästä suhde kehkeytyy.
Kyllä sitä aikaa on oppia seksin saralla yllin kyllin. Oma seksuaalisuuteni koki todellisen revoluution joskus 38 -vuotiaana, kun tapasin nykyisen kumppanini (2,5 vuotta sitten). En ollut edes nuoruusvuosinani tajunnut, mitä hyvä ja laadukas seksi voi parhaimmillaan olla. Luulen, että olen nyt itsekin paljon parempi sängyssä kuin koskaan aiemmin, kun ei tarvitse stressata ja ymmärtää, mistä toinen nauttii.
M40
Itse olin yli 30 kun menetin poikuuteni.
Sen jälkeen on ollut yhtä juhlaa :)
Minä häpesin enkä uskaltanut enää tehdä edes aloitetta, koska ajattelin naisten huomaavan etten osaa.
Kerroin sitten rehellisesti yhdelle naiselle etten ole koskaan ollut eikä se edes uskonut. Toisaalta hän on nykyään vaimoni. Ja kyllä seksi on hienoa kannatti odottaa.
Ei mitään syytä hävetä kaikki menee hyvin.
vasta tapasin ihan ihanan naisen joka oli 45v
mutta ei ollut koskaan ottanut suihin tai koskenut kaluun.Hyvin oppivainen oli :-)
sä uskoit sitä naista? :D
Päin vastoin. Olet helposti lähestyttävä miesten mielestä, koska olet niin kokematon. Olisipa kiihottava ajatus "opettaa" sinulle kunnon seksiä ajan kanssa.
M32