ei herranjestas mikä akka tossa satuhäissä!
Kommentit (40)
kohta alkaa meidänhäät subilta:)
todella järkky se kyllä oli se morsio. ihme kikattelija ja muutenkin outo.
heikosti koulutettuja tyyppejä. Rahvaanomaisia ja turhan simppeleitä. Mies oli joku tiskijukka ja muija joku ties mikä.
Ei mitkään väkisin väännetyt jäykistelybileet.
Ihmisinä varmaan muutenkin aika aitoja tyyppejä, sen kuvan nyt mitä tuosta ohjelmasta sai.
Elämässään varmaan muitakin arvoja kuin että ovatko kylppärin kaakelit just sävyä 302b tmv.
Jotenkin semmosen vaikutelman niistä sai.
Minusta on mukava katsella erilaisten ihmisten häitä. Todella rennot hääthän nämä oli. En usko, että olivat vieraillekaan tylsät. Siksi toisekseen, kuinka moni osaa olla luonnollinen oma itsensä kameran edessä? Ellei ole tottunut siihen.
Aivan asiaton kommentti sinulla, isku suoraan vyön alle. Typerää parjausta sinulta!
Kunhan vaan totesin, että juntteja ovat. Eikä siinä mitään. Junttina on varmasti helppo ja hyvä olla (:
5
kaveripiiriini tuollaisen rennon pariskunnan kuin esim. 5:n kaltaisen moukan..
Ihmisen ammatilla ei ole mulle merkitystä, olkoon vaikka roskakuski kunhan on elämänarvot kohdallaan ja muutenkin hyvä tyyppi.
Että taas joku jaksaa parjata. Mukavanoloinen pariskunta ja kivat häät. Hiukanhan morsio kikatteli aina välillä, mutta jokainen kai saa olla sellainen kun on. Kukaan kun meistä tuskin täydellinen on.... vai??
Ei viittettäis alkaa täällä parjaamaan vuoronperään kaikkia hääohjelmien pariskuntia jooko!!
sekä aidosti onnellinen. Ihanaa katsottavaa kun ei ollut naama peruslukemissa vaan oikeasti aidosti onnellisen oloinen ihminen. Oliko se mies sitä paljon vanhempi? Mies oli vähän totinen välillä.
Junttina on varmasti helppo ja hyvä olla (:
5
Mä taas ilolla katsoin, että kerrankin pariskunta, jotka näytti toisistaan tykkääviltä ja siltä, että naimisiin meno ja rakkaus oli tärkeämpää kuin että onko koristeet oikeassa paikassa tms.
Morsian sanoi sen parhaiten kun tuumasi että sulla puku pieni ja mulla mekko likainen mutta ei haittaa tärkeintä on tämä hetki. Jotain sinne päin.. Ei ollut mikään hirviömorsian... Höpsö kyllä mutta eiköhän me kaikki olla jollainlailla omituisia kaikkien mielestä.
Siinä oli rakkautta ISOLLA R:LLÄ!!!!!!
ekana kommentoida ammatteja kun puhutaan häistä...
esim siin kirkossa se et niin voi vaikka murhata toisen. mun huumori ei riitänyt siihen. toisekseen ihmettelin kun hän sanoi että pakotin vähän niinkun ton keken naimisiin munkaa.
ja se et piti toitottaa moneen otteeseen et 10 tuhatta euroo jo menny
esim siin kirkossa se et niin voi vaikka murhata toisen. mun huumori ei riitänyt siihen. toisekseen ihmettelin kun hän sanoi että pakotin vähän niinkun ton keken naimisiin munkaa.
ja se et piti toitottaa moneen otteeseen et 10 tuhatta euroo jo menny
En nähnyt ohjelmaa. Minusta kiva katsella erilaisten ihmisten häitä, minua ei häiritse ammatit tms.
Minusta siinä lopussa, kun se morsian kikatteli niin, ettei sanoista saanut selvää, oli sulhasella sellainen ilme, että mitä olen mennyt tekemään, kuka tuo on ja miksi olen sen kanssa naimisissa. Jotenkin epäuskon ja kauhun sekainen ilme oli miehen kasvoilla. Näin minusta. Tuli sääli olo.
keittiöpsykologin koulutuksella meillekin. Ilmeestähän sen näkee ja tietää ;)
unohdin katsoa. MIhin aikaan se ohjelma tuli ja mikä kanava?