ei herranjestas mikä akka tossa satuhäissä!
Kommentit (40)
aidosti rakastuneen oloisia, tunteellisia ihmisiä. Sen sijaan Meidän häiden pariskunta tuntui musta kyllä oudolta, ja odotinkin että heitä täällä arvosteltaisiin taattuun av-tyyliin. Satuhäiden parissa ei ollut mitään vikaa, sopivan rento suhtautuminen, ei ne krumeluurit tee ketään onnelliseksi vaan se todellinen rakkaus.
Täytyy sanoa että nainen (tyttö) oli todella ärsyttävä heti ensi kiekaisuista.
Lapsellisen oloinen, yliampuva kikattaja.
Enkä nähnyt morsiamen vanhempia siellä kirkossakaan. Ja muutenkin tosi vähän vieraita morsiamen puolelta. Mistä tämä johtui?
aivan ihana, iloinen ja lämmin tosiaankin.Varmaan kiva ja rento vaimo ukolle. Aidon oloisia ihmisiä. Yhtä juntteja kumpikin joten siitä ei tule ongelmaa. Veikkaan onnellista tulevaisuutta!
ei kovin suopeasti suhtautunut parin naimisiinmenoon. Tämä toki vain omaa spekulointiani. Kamala rahasumma kyllä saadaan häihin uppoamaan. En koskaan pistäisi sellaista rahaa moiseen asiaan.
että voin sanoa heidän olevan duunarijuntteja. Tavat ja puheet olivat sen kaltaisia, että minä, hienostunut ja akateemisesti koulutettu av.mamma en voi muuta kuin katsoa pitkin nenän varttani.
T. teiniäiti, jonka äijä on taas jonku kaverin tykönä yötä kun oli illalla ryyppäämässä ja tuli riitaa. Vuokrat on maksamatta kun rahat tuli biletettyä ja vitun sossu ei auta enää. Ja kakarakaan ei ole sitä, mitä luulin. Vittu, sitähän pitää hoitaa. Voi vitun vitun vittu kun itse ei saa edes minkään näköisiä häitä ku ukko ei kosi vaan panee lähiökapakan huoria aina reissuillaan.
sekin miten se kirkui "riemusta" liukkaan harjoitteluradalla oli kammottavaa katsottavaa.
pisti silmään ja korvaan se kaamea kikatus siellä liukkaan kelin ajoradalla.
Sukunimi Lindeman. Ettekö te kuunneleet niitä juttuja ollenkaan?
Morsiammen äiti ainakin kuvattiin istuutumasa kirkonpenkille.
Vai kävikö asia ilmi jossain muussa yhteydessä?
ja ainakin paljon parempi kuin "ei juntilla"
Voi pitää hauskaa ja nauraa, tai vaikka kikattaa. Ei tarttee koko ajan olla kontrolli päällä ja pipo tiukalla että näyttäs hyvälle ja kaikki menis kuvitellun "hyvän etiketin" mukaan
ja rennot ja sympaattiset häät. Kokeilkaa itse joskus hymyillä ja vaikka nauraakin, saattaa auttaa.
Vai kävikö asia ilmi jossain muussa yhteydessä?
Sehän on tosi amerikkalainen tapa, joka on Suomessa alkanut yleistyä vasta viimeisen 10-15 vuoden aikana. Ei minunkaan isäni minua saatellut ja luovuttanut (juttelimme isän kanssa asiasta ja meistä molemmista se tuntui ihan hölmöltä) ja siitä olen takuuvarma, että miestäni mieluisempaa vävyä eivät vanhempani olisi voineet saada.
Musta se tiilanne näytti siltä, että morsian oli vähän hiprakassa ja mies vähän kummasteli sitä ;)
että kumpikaan ei ota toisen nimeä vaan ottavat Katjan kasvattivanhempien sukunimen. Eli Katja on kasvattilapsi. Tästä syytä ei sukua paljon ollut, ja etupenkissä olevat saattoivat siis olla näitä kasvattivanhempia.
Katja ei kyllä ollut se lasvattilapsi vaan Keijo. Ihana pari oli, tasapainottivat toisiaan, mies turvallisen oloinen järkäle ja morsian ihanan kupliva luonne. Minua ei ainakaan ärsyttänyt morsiamen kikattelu, parempihan se on, että naurattaa kuin että itkettäisi!
että mitähän vikaa tästäkin pariskunnasta av:lla löydetään... Ja tottakai jotain löytyi! Mutta mahtaa olla vaikeaa elämä, kun jatkuvasti pitää etsiä vikoja muista ihmisistä.
sai lämpimän, iloisen, hyvännäköisen vaimon itselleen. Mies oli taksikuski, siksihän he niitä taksikylttejäkin siihen hääautoon hakivat. Teki varaan sivuhomman tiskijukan hommia.Ikäeroa ehkä maksimissan 5 v. Ainut joka ohjelmassa oli outo, oli mielestäni pappi. Hän puhui oudolla tavalla, ihan kuin olisi ravintolapöydässä jutustellut. Johtuikohan siitä, että oli sulhasen kaveri.