Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiselle lapselle pidätte vielä sukulaissynttäreitä?

Vierailija
01.03.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juhlitaan sukulaisten kesken vastasyntyneestä hautaan. Siis koko iso suku noudattaa tätä tapaa.

Vierailija
2/6 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin hyvät välit sukulaisiin että juhlimme kaikkia synttäreitä koko porukalla, lasten ja aikuisten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat lapset vielä pieniä, sukulaiset ei, mun perheen puolelta siis varmasti niin kauan kuin lapset asuu niin lähellä, että tulee tänne päin, missä kaikki muut asuu... siis ei ihan toisella puolella maailmaa... mun veljen lasten synttäreillä siis veljen perhettä ja vaimon perhettä, meidän perheen juhlissa mun perhettä ja miehen perhettä, miehen perheen muut jäsenet (yksi lapsi) ei juhli sukulaissynttäreitä, kai koskaan ole juhlinut (nyt 13 v), aikuisten synttäreitä ei juhlita kuin pyöreitä vuosia eikä niitäkään kaikkia välttämättä, mutta lasten synttäreitä varmaan aikuisenakin

Vierailija
4/6 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tulevat juhliin kouluikään asti. Katsoin ihan kummissani että häh, eikös sitä synttäriä juhlita aina.

Anoppi ilmeisesti itse aikoinaan oli kokenut stressaavaksi juhlien järjestämisen ja siksi ei halua vaivata tai jotain. Näin järkeilin asian.

Vierailija
5/6 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kaikki mutta ne kenen kanssa nyt jossain tekemisissä ollaan. Ja varsinaisesti ei edes olla muuten tekemisissä mutta tapana on juuri synttäreille tulla niin nähdään edes joskus. Toki sitten sukulaisten lisäksi tulee lasten synttäreille myös kaverit ja toki vaatii sitten kahdet eri kekkerit kun eivät samaan aikaa tule mutta oishan se aika hassua sanoa että ei me nyt enää teitä kutsuta kun lapsetkin jo noin isoja... :) Ja meillä siis sukulaisiksi määritellään isovanhempien ohella tädit, enot, sedät ja serkut, niin vanhempien kuin lastenkin. Eikä niitä nyt kamalasti olekaan, sitten tietty jos ihan mahdoton määrä olisi niin voisi mietityttää.

Vierailija
6/6 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ilmoittanut pojalle, että 10v synttärt on viimeiset, jotka järjestän. Seuraavat on sitten rippijuhlat. Jos haluaa sitten 11-15 v juhlia, niin saa järkätä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä