Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joiden vanhemmat ovat eronneet: Pitääkö isänne yhteyttä lapsenlapsiinsa?

Vierailija
01.03.2010 |

Omat vanhempani erosivat kun olin 10v eli kauan sitten. Nyt kun sain lapsen, tuntuu että äitini on omaksunut mummon roolin, mutta isäni on entistä etäisempi. Käy meillä uuden vaimonsa kanssa ehkä kahden kk välein, eikä lapseni luonnollisestikaan oikein tunne pappaansa.

Mitä tässä voisi tehdä? Vai antaa asian olla. Itseä asia ei haittaa, mutta ajattelen lapsen kannalta. Ihmetteleekö myöhemmin miksi tämä pappa ei ole hänestä kiinnostunut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat eros 10vuotta sitten.Isäni ei ole nähnyt edes kuopustamme, joka on 7kk.9v tytön ja 7v pojan on nähnyt varmaan 15 kertaa.

Meillä isommat lapset jo tottuneet siihen etteivät nää häntä.

Vierailija
2/5 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä sekä minun että miehen vanhemmat eronneet ja ottaneet uudet puolisot. Kaikki ovat innoissaan lapsistamme, joilla siis tavallaan 8 isovanhempaa :D Ei ole pulmia siitä kuka hoitaa, pikemminkin päinvastoin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vanhempani erosivat me lapset jäimme isin luokse koska äiti ei halunnut enään olla äiti vaan 19-vuotias.

Hän ei ole puhunut minulle noin kahteen vuoteen ja luulen että häntä ei kiinnosta mitkään lapsenlapset.

Vierailija
4/5 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen puoleen, en pidä minäkään häneen yhteyttä. Lapsenlapsia on nähnyt vilaukselta.

Vierailija
5/5 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänen isänsä on aivan yhtä läheinen lapsillemme kuin muutkin isovanhemmat. Lapset ovat paljon hänellä hoidossa, hän on lasten vauvaiästä saakka osannut hoitaa heitä joko aivan yksin tai vaimonsa kanssa. Hyvä mies! Ottaa lapsia mukaan mökkireissuille, vie museoihin ja puistoon yms.