Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö naistenvaatteet (pakettina) kaupaksi huutonetissä??

Vierailija
01.03.2010 |

Kävin vaatekaapin läpi ja sieltä löytyi iso pino S-kokoisia vaatteita, joihin en enää mahdu. Ei niitä niin paljon ole että kirpparipaikkaa kannattaisi vuokrata, mutta aika iso pino kuitenkin.

Ovat hyväkuntoisia ja ihan hienoja vaatteita, klassista tyyliä. En viitsisi UFF:n laatikkoonkaan kuskata. Mahtaako olla mitään mahiksia saada niitä huutiksessa kaupaksi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista hintaa voisi ajatella paketille jossa on vaikkapa 10 paitaa ja muutamat housut ja joitain urheiluvaatteita ja muutamia toppeja? Kyse siis perusvaatteista, mm. H&M-tavaraa mutta joukossa myös merkkivaatteita ja ulkomailta ostettuja.

Vierailija
2/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse myin vaatepaketin jossa n. 20 vaatetta, lähtöhinta tais olla 25€ ja sain 50€ sitten loppujen lopuksi käteen. tosin mulla ei ollu mitään merkkivaatteita, ihan perus h&m ja gina tricot yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että poista ensin kaikki vähänkään huonot vaatteet, eli ei mitään "pieni reikä kainalossa" "vähän pesunukkaa" "ehkä aavistuksen pesuissa haalistunut" vaatteita vaan ainoastaan uutta vastaavia pakettiin.

Sitten mieti paljonko olet vaatteista maksanut, esim. jos uuden paidan saa H&M:ltä 10eurolla, et voi käytetystä pyytää kun max 2-3 euroa.

Sitten ynnää paljonko noista vaatteista yhteensä tulee, ja jos niistä tulee esim. 30€ niin laita lähtöhinnaksi esim. 27€ +postikulut.

Vierailija
4/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut treellä niin voin tulla heti katsomaan vaatteita ja ostaa parhaimmat...

Vierailija
5/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse oon myynyt vaatetpaketteja joissa yli 30 vaatetta (lindex, hm, kappa ahl) paitoja, toppeja, neuleita, farkkuja ym.

siistejä, suht. vähän käytettyjä.

ja paketista oon saanu n 30e.

eli alle euron /vaate.

joskus oon itse maksanut postikulutkin ja sillon oon saanu vain n. 20 käteen.

sinänsä en voittoa tavoittele, mutta 20e tuntuu pikkurahalta ihan verrattuna siihen työhön joka menee vaatteiden pesuun, silitykseen, kuvaamiseen, huutikseen laittamiseen ja kuvailuuun, pakkaamiseen ym.

olenkin nyt vienyt spr:lle ilmaiseksi.

Vierailija
6/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietityttää juuri tuo vaiva mikä huutonettiin laittamisessa on. Onhan se muutama kymppikin rahaa, mutta en tiedä jaksanko kuvata joka ikistä vaatetta ja kirjottaa selostukset kaikista ja sitten saan kaikesta alle 20 euroa...

Asun pk-seudulla, en Tampereella, tiedoksi sille joka kyseli. :)

Vierailija
7/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaapista, laputkin kiinni joissain. Kannattaako laittaa myyntiin/oisko noissakin hinta sitten pari euroa per kpl? Aika halvalta tuntuu...

Vierailija
8/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei oikein voi ostaa sovittamatta. Siksi en itse ainakaan hirveän paljon maksaisi, jos ei sitten sovikkaan. Ainut on jos tietää tarkalleen, mitä kokoa ja vaatetta etsii.

Vierailija
9/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama täysin käyttämätön merkkivaate. Ajattelin myydä ne erikseen ja tavallisemmat paketissa, vai kannattaisiko nuo merkkivaateetkin laittaa mukaan siihen pakettiin?

Pari euroa tuntuu tosiaan aika vähältä käyttämättömistä vaatteista, mutta huutiksessa ei kyllä kovin paljoa enempää taida saada?

ap

Vierailija
10/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten vaatteissa koot vaihtelevat, jonkun S koko on toisen liikkeen L jne.

Ja myös se tuo haastetta, että on esim. erikokoisia rintoja jne. ihan kaupassa (jossa siis montaa eri mallia ja kokoa) saattaa käydä niin ettei omalle kropalle sopivaa löydy.

Vert. lasten vaatteet joissa ei em. tarvitse huomioida, ja äkkiä oppii minkä merkin mikä koko on paras =missä mitoitus nafti missä reilu jne.

Itselläni esim. on Hennesiltä vaatteita myös kokoa S ja L, vaikka yleensä kokoni on M. Riippuu niin vaatteesta. Samoin myös esim. pituus: joissain paidoissa hihat ja helma liian lyhyet vaikka muuten ok.

Vierailija
11/11 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasi siis nor 10:lle