G: Käytkö gynellä (ehkäisy/PaPa-koe -asioissa) yksityisellä vai julkisella sektorilla?
Kommentit (13)
TK:n yleislääkärien toimesta ja ajat on surkeit, tyyliin klo: 13.30 iltapäivällä. Ei sovi mulle toimistotyöläiselle yhtään. 25v saakka kävin nuorille tarkoitetussa ehkäisyneuvolassa, sielläkin kellonajat oli huonoja, mutta palvelu muuten loistavaa (toisin kuin tk:n omalääkärillä asioitaessa näissä asioissa...).
Olenhan maksanut tästä palvelusta verojen muodossa. Jos kukaan ei käytä sitä palvelua, niin eihän sitä voida edes kehittää.
Ennen oli ihan gyne, nykyään kait yleislääkäri. En tiedä tarkalleen, mutta en ole valmis maksamaan 2x samasta asiasta.
Siitä nyt ei kannata extraa maksaa kun näytteen nappaavat.
Saan valita lääkärin, joka on ammattilanen, gynekologi eikä mikään yleislääkäri, ultraa aina, tk:ssa ei ultraa.
Haluan mennä erikoislääkärille enkä millekään yleislääkärille.
kerran papan jälkeen vuodin verta viikon
vastaanottajalla on kokemusta ja "silmää" katsoa vehettä niin että sieltä löytyy kaikki viat jos on löytyäkseen. 85 € on pieni hinta siitä joka toinen vuosi
ei kai julkiselle edes pääse? Näin minulle sanottiin vuonna 89, kun tämän naisen elämän aloitin.
Olenhan maksanut tästä palvelusta verojen muodossa. Jos kukaan ei käytä sitä palvelua, niin eihän sitä voida edes kehittää.
saan valita haluamani (nais)lääkärin ja varata netin kautta itse ajan.
Alansa ammattilaisia.