Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kreeta ja Platanias. Onko minkälainen paikka?

Vierailija
08.02.2010 |

siis kahdelle aikuiselle. Ei kaivata mitään villiä yöelämää:)



Onko lämmintä (rantakelit) huhtikuun puolivälissä?

Vielä sais äkkilähtöjä sinne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suisittelen huhtikuun loppua

Vierailija
2/10 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ostosmahdollisuudet ja bussilla pääsee helposti käymään Haniassa. Todella rauhallinen paikka =) Itsellä oli hotellina Minoa Palace =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateinen, sumuinen, maassa voi olla 4cm loskaa ja jääkaljamaa tai sitten maa on ihan sula, lämpötila +2celsiusastetta. Hei eipäs olekaan!

Vierailija
4/10 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin pari kesää sitten 5-vuotiaan lapsen kanssa siellä ja viikko tuntui tooooosi pitkältä ajalta. Rahaa paloi reilusti budjetoitua enemmän, kun kaikki oli niin kallista. Emme me mitään halpakohdetta odottaneetkaan, mutta se, että hintataso ylitti Suomen, oli yllätys.

Vierailija
5/10 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastausta :)

ap

6/10 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos halvalla saatte matkan, niin samahan se missä olette keskenänne :)

Kyllä Plataniaksessakin tekemistä keksii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsee näppärästi. Itse tykkäsin, mutta eipä siellä paljon muuta voi tehdä kuin syödä, kävellä ja ottaa mollikkaa.

8/10 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsee näppärästi. Itse tykkäsin, mutta eipä siellä paljon muuta voi tehdä kuin syödä, kävellä ja ottaa mollikkaa.


Onko vähän samaa kuin "ajella", "ratsastaa" tai "työnnellä kottikärryjä"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon on näitä rantalomia harrastettu ja nähty ja mielestäni Platanias ollut yksi tylsimpiä paikkoja. Ehkäpä sen vuoksi että siellä kaikki ravintolat ym on siellä "sisämaassa", mulle se meri ja ranta on hurjan tärkeät. Ihan hienot näkymät kyllä iltaisin sieltä yläkylästä! Mekin oltiin muuten tuossa Minoa palace-hotellissa, se on kiva hotelli ja kävelymatkan päässä siitä Plataniaksen keskustasta. Tosin, oli aina kyllä ihanaa tulla sieltä keskustasta pois tuohon hotellille, paljon mukavampaa oli viettää aikaa siellä... Haniaan pääsee kätevästi bussilla. Mutta, jos tuo ei nyt ole ainoa vaihtoehto niin menkää mieluummin vaikka Retimnoniin. Se on kivempi paikka, ainakin jos ihan aikuisten kesken olette matkassa. Makuasioitahan nämä kuitenkin...

Vierailija
10/10 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huhtikuussa säät epävakaat ja kylmät mahdollisesti.