Kreeta ja Platanias. Onko minkälainen paikka?
siis kahdelle aikuiselle. Ei kaivata mitään villiä yöelämää:)
Onko lämmintä (rantakelit) huhtikuun puolivälissä?
Vielä sais äkkilähtöjä sinne.
Kommentit (10)
Hyvät ostosmahdollisuudet ja bussilla pääsee helposti käymään Haniassa. Todella rauhallinen paikka =) Itsellä oli hotellina Minoa Palace =)
Sateinen, sumuinen, maassa voi olla 4cm loskaa ja jääkaljamaa tai sitten maa on ihan sula, lämpötila +2celsiusastetta. Hei eipäs olekaan!
Oltiin pari kesää sitten 5-vuotiaan lapsen kanssa siellä ja viikko tuntui tooooosi pitkältä ajalta. Rahaa paloi reilusti budjetoitua enemmän, kun kaikki oli niin kallista. Emme me mitään halpakohdetta odottaneetkaan, mutta se, että hintataso ylitti Suomen, oli yllätys.
Jos halvalla saatte matkan, niin samahan se missä olette keskenänne :)
Kyllä Plataniaksessakin tekemistä keksii.
pääsee näppärästi. Itse tykkäsin, mutta eipä siellä paljon muuta voi tehdä kuin syödä, kävellä ja ottaa mollikkaa.
pääsee näppärästi. Itse tykkäsin, mutta eipä siellä paljon muuta voi tehdä kuin syödä, kävellä ja ottaa mollikkaa.
Onko vähän samaa kuin "ajella", "ratsastaa" tai "työnnellä kottikärryjä"?
paljon on näitä rantalomia harrastettu ja nähty ja mielestäni Platanias ollut yksi tylsimpiä paikkoja. Ehkäpä sen vuoksi että siellä kaikki ravintolat ym on siellä "sisämaassa", mulle se meri ja ranta on hurjan tärkeät. Ihan hienot näkymät kyllä iltaisin sieltä yläkylästä! Mekin oltiin muuten tuossa Minoa palace-hotellissa, se on kiva hotelli ja kävelymatkan päässä siitä Plataniaksen keskustasta. Tosin, oli aina kyllä ihanaa tulla sieltä keskustasta pois tuohon hotellille, paljon mukavampaa oli viettää aikaa siellä... Haniaan pääsee kätevästi bussilla. Mutta, jos tuo ei nyt ole ainoa vaihtoehto niin menkää mieluummin vaikka Retimnoniin. Se on kivempi paikka, ainakin jos ihan aikuisten kesken olette matkassa. Makuasioitahan nämä kuitenkin...
mutta huhtikuussa säät epävakaat ja kylmät mahdollisesti.
suisittelen huhtikuun loppua