Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harvinaisin sairaus, joka sinulla tai perheenjäsenelläsi on joskus ollut?

Vierailija
28.02.2010 |

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monimuotoinen kehityshäiriö

Vierailija
42/54 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 30v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haileyn -tauti

Vierailija
44/54 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla on hydrokefalia, mulla itselläni toistaiseksi (lääketieteelle) tuntematon veren hyytymishäiriö. Lisäksi äidin puolen suvusta löydettiin hiljattain joku geenimutaatio joka on kuulemma äärimmäisen harvinainen... Sen tutkimuksiin odotetaan nyt pääsyä koko porukka.

Vierailija
45/54 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitit, että toivottavasti pojat tulevaisuudessa välttävät tupakoinnin ja juopottelun? Tätä toki toivon minäkin :)

T. 3- ja 7-vuotiaiden poikien äiti

Vierailija
46/54 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vyöruusu, ykköstyypin diabetes, uniapnea, myyräkuume.. ehkä nuo on vähänkään harvinaiset. No sitten sisko näkee usein valveunia. Se on kummaa touhua, vaikkei varsin sairaus.

Vierailija
47/54 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*sydämen pysähtyminen -> äkkikuolema kolmekymppisellä

*ms-tauti

Eivät mitenkään hurjan harvinaisia mutta eivät onneksi hirveän yleisiäkään.

Vierailija
48/54 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On NIIIIIIIIIIIIIIIIIN kivulias juttu, etten sitä toivo edes pahimmalle vihamiehelleni!

Vierailija
49/54 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on vaivana flimmeri eli sydämen eteisvärinä. Välillä ei rauhoitu itsestään joten käy sairaalassa käännättämässä rytmin oikeaksi.

Vierailija
50/54 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin perianaalifisteli On NIIIIIIIIIIIIIIIIIN kivulias juttu, etten sitä toivo edes pahimmalle vihamiehelleni!

minulla ei ollut kovin kivulias. Inhottava vain.

se edellinen.

Vierailija
51/54 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin perianaalifisteli On NIIIIIIIIIIIIIIIIIN kivulias juttu, etten sitä toivo edes pahimmalle vihamiehelleni!

minulla ei ollut kovin kivulias. Inhottava vain. se edellinen.

Mulle kehittyi pikkurillinpään kokoinen (siis sen kokoinen kuin koko sormenpää ensimmäiseen niveleen saakka on) märkäpaise ulkopuolelle, jonka takia kaikki teki kipeää, en voinut kuin maata kyljelläni paikoillaan. Tämä on harvinaista, mutta mulla tuo vaiva vielä uusiutui :(

Vierailija
52/54 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ollut kovin kivulias. Inhottava vain. se edellinen.

Mulle kehittyi pikkurillinpään kokoinen (siis sen kokoinen kuin koko sormenpää ensimmäiseen niveleen saakka on) märkäpaise ulkopuolelle, jonka takia kaikki teki kipeää, en voinut kuin maata kyljelläni paikoillaan. Tämä on harvinaista, mutta mulla tuo vaiva vielä uusiutui :(

eikä ollut normi finniä kipeämpi.

Vierailija
53/54 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sarkoidoosi

vakava etenevä keuhkosairaus

Vierailija
54/54 |
01.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- harvinainen ihosairaus, syytä ei tunneta, hoitoa ei ole (ainoastaan oireita lieventäviä = antibioottikuuri saattaa vähän auttaa tulehdukseen). Tekee syvälle ihoon finnimäisiä paukamia, joiden paraneminen kestäää useita viikkoja, jopa kuukausia.