Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte kun naapuri alkaa haukkumaan idiootiksi yms.

Vierailija
28.02.2010 |

Eilen meidän naapuri alkoi haukkua idiootiksi,lehmäksi ja läskiksi (jälkimmäinen toki pitää paikkanasa :D)

Tyyliin sinä läski lehmä voisit tehdä muutakin kuin maata sohvalla. JOs et olisi noin läski jaksaisit viedä lapsesi joskus jonnekkin etkä olisi kaikkia päiviä sisällä.

Ja tätä ja saman tyyppistä tekstiä t tuli pidemmän aikaa.

Läski,idiootti ja lehmä kuuluivat jokaiseen lauseeseen.

Miehensä myös oli kovasti tulossa painimaan meille.

Mieheni käski heitä selvittämään päänsä ja miettimän painimista sitten uudestaan.

Tänä aamuna painihaluja naapurin m ieheltä ei enää löytynyt ja anteeksi pysi iltaista. Vaimonsakkin kuulemma tulee pyytämään minulta anteeksi, häntä ei tosin ole kuulunut.

Tämä heidän hermostumisensa johtui siis siitä kun tehtiin valitus heidän lasten hirveästä käytöksestä tässä pihassa. VAnhemmille sanominen ei auttanut joten siksi ilmoitin vuokranantajalle joka antoi heille varoituksen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurin äijä kutsui minua mielenvikaiseksi, kun komensin hänen kuopustaan pihalla. Sanoin, että nyt on parempi jättää jutut siksi aikaa, kun hän on valmis pyytämään omaa käytöstään anteeksi.

Tuli sitten hattu kourassa ovelle, kun tarvitsee mieheni apua säännöllisesti - yleensä jumitettuaan tietokoneensa. Nolo äijähän se on, mutta minkä minä sille loppujen lopuksi voin.

Vierailija
2/3 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"odota vähän niin mä saan ton nauhoituksen päälle".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt en tarkoita missään kostomielessä, vaan jos lapsilla tosiaan käytöshäiriöitä ja vanhemmatkin aggressiivisia, niin onko perheessä ihan kaikki kunnossta muutenkaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme