Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko typerää lähteä Thaimaahan kesäkuussa?

Vierailija
28.02.2010 |

Siellä lienee silloin sadekausi, mutta Finnmatkat tekee matkoja kesälläkin sinne. Onko kukaan käynyt kesällä Thaimaassa. Lapsiperhe olisi lähdössä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari nopeaa rivakkaa sadekuuroa muistan, muuten oli kyllä ihanat ilmat :)

Vierailija
2/11 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut oppaana (en FM mutta toisella suomalaisella matkanjärjestäjällä) ja juuri kesäkauden oli Thaimaassa. Mielstäni siellä on liian kuumaa ja kosteaa, vähän väliä sataa yms. Ja se sade on jotain sellasta mitä ei pysty kuvittelemaan ennen kuin näkee, sitä vettä tulee todellakin kuin saavista kaatamalla. Ja kadut tulvii, kuolleiden kulkukoirien raadot kelluu kadulla tulvivan veden pinnalla yms yms. Ja bakteerit elää ja voi hyvin, se sadevesi on todella saastaista niillä kaduilla. Välillä tarvii riksan kadun ylitykseen, että pääsee jalat kuivina. Eikä se jalkojen kastuminen, mutta ne juuri ne kuolleet eläinten raadot yms saasta siinä vedessä. Älä lähde, ainakaan lasten kanssa. Talvella ihan ok lastenkin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opas suositteli ( ehkä puhui omaan pusiinsa) myös kesällä matkustamista, viime vuosina Phuketissa on satanut vähän kesällä. Hinnat alhaalla ja vähän turisteja silloin. itse en ole käynyt kesällä

Vierailija
4/11 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ympäri vuoden ja ikinä ei ole typerää mennä sinne.

Ihana maa, lämmintä, rikollisuus minimissä, ihmiset ystävällisiä, Bangkok on täynnä vaikka mitä ja maa edullinen.

Mä en ole sokerista tehty, lapset vielä vähemmän yleensä ottaen, joten eiköhän hyvä tule.

Sateet ovat kovia, kun kuuri sattuu, silloin sataa, mutta kohta paistaa aurinko ja kuivattaa vaatteet.

Vierailija
5/11 |
25.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa minuakin.

Vierailija
6/11 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaa kiinnostaisi kesäkuun alussa. Miten viime kesänä matkanneet, millaiset kelit olivat?

Vierailija
7/11 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asunut Thaimaassa muutaman vuoden, enkä ole kyllä koskaan tuollaista nähnyt... Mutta asiaan, kesäkuussa ei ole tyhmää matkustaa Thaimaahan. Meillä kävi tosi paljon vieraita nimenomaan kesäaikaan, koska silloin on lennot edullisempia ja rannat ja muut turistikohteet tyhjempiä kuin talvella.

Vierailija
8/11 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin aikaan vuodesta tahansa.

Vierailija
9/11 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin Suomen vehreästä kesästä (vaikka olisi kylmäkin) sen verran, etten kyllä Thaimaahan lähtisi. Ehkä juuri ja juuri kreikkaan jos koko kesän satanut ja lämpöä ollut +10 astetta.

Vierailija
10/11 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sateet tuli ja meni, jos yleensäkään tuli. Ei ollenkaan paljon satanut. Enemmän satoi Singaporessa., mutta sielläkin heitti aina kuuron aamulla ja sitten se oli ohi. Kosteutta siellä kyllä oli enemmän.

Vierailija
11/11 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin juuri ensi kesän hintoja, että pääsisi 2 viikoksi Thaimaahan samalla hinnalla kuin viikoksi hyvään hotelliin esim. Kroatiaan tai Kreetalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi