Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hermot menee

Vierailija
28.02.2010 |

mulla on täällä himassa 2kk nuhainen koliikkivauva ja keuhkonsa ulos yskivä, kiukutteleva 3 vuotias.... -ja mitä mies tekee.. istuu kavereiden kanssa baarissa. toi neiti vaan yskii, yskii, ja yskii. Ei suostu ottaa kylmää vettä, ei mitään. Mitään lääkettä ei löydy kaapista ja kuivahöyrystimen menthol- lätkätkin on loppu. onnex pikkuneiti on toistaiseksi melko rauhallinen -jos vaan pitelen sylissä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavaa.

Vierailija
2/5 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaisen ukon kanssa lapsoset pyöräyttää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pässejä... ne istuskeli meillä (oli muka oluen maistajaiset tänään, kun ostivat alkosta pari erikoisolutta) TIETYSTI ne erikoisoluet sitten loppuivat ja ihan PAKKOHAN oli lähteä tohon lähibaariin ja vaatia mun miestä sinne mukaan... ja sen vitun ääliö myös lähteä sinne... ja sori jos tykkään teini TEXTISTÄ... no aika teini oonki ku ikää vast 26.. noh joo...mut isompi yskijä vihdoin rauhottui syliin ja sain sen vietyä sänkyynsä nukkumaan ison tyynykasan päälle. vielä ku pienempi luovuttais...

Vierailija
4/5 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se elämä vielä helpotta ja lapset kasvaa! näistä raskaista öistä ei jälkikäteen onneksi paljon muista. toivottavasti miehesi viisastuu ja on tukenasi ja jakamassa kasvatusvastuuta. ja JOS ei niin laita kävelemään!

Vierailija
5/5 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaakkin se kävelemään... mua niin vituttaa jotenki.. mut kun on 9 vuotta oltu yhessä ja kolme yhteistä lasta niin ei se olis kovin helppoo :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän