Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tajua Huutismyyjiä, jotka vaativat maksun "Heti".

Vierailija
27.02.2010 |

Siis neljässä tai viidessä päivässä ja jos rahat ei ole tilillä, niin negaa paukkuu ja rankasti! Kyllä se pitäisi viikon verran odotella ennen kuin antaa negoja!

(Mä kyllä maksan huudot heti, mutta kierrän nuo myyjät kaukaa, joilla on noin tylyt säännöt).

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 päivää on mielestäni kohtuullinen aika. Ja ymmärrän sanan "heti" enemmänkin niin, että tuote tulisi maksaa samana, tai viimeistään seuraavana päivänä. Itse olen huomannut, että jos sanoo ostajalle, ettei maksulla ole mitään kiirettä, niin sitten saa kyllä odotella ikuisesti.

Itse pidän nopeasta ja sulavasta kaupankäynnistä. Maksan tuotteen aina HETI, eli samana päivänä, ja toivon sitä myös ostajalta, ihan vain sen takia että asia saataisiin nopeasti pois päiväjärjestyksestä :)

Eli yhteenvetona: en pidä sitä outona, jos myyjä haluaa rahansa heti. :)

Vierailija
2/12 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huutaa jotain, pitää olla valmis maksamaan 1-2 päivässä, kun huuto sulkeutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huutaa jotain, pitää olla valmis maksamaan 1-2 päivässä, kun huuto sulkeutuu.

Huutis ja toisekseen Huutiksen säännöt kehoittavat odottamaan VIIKON.

Mua ihmetyttää kanssa noi myyjät, jotka vaativat maksun 2-4 päivän kuluessa. Siitä viis, vaikka välissä olisi joulu, juhannus, pääsiäinen tai tavis viikonloppu ja huutajalla eri pankki! Jos maksaa esim. perjantai iltana (ja kohde on sulkeutunut perjantaina) ja sulla on Sampossa tili ja myyjällä Nordeassa, myyjä saakin rahat vasta tiistaina = viisi päivää.

Ja yleensä nämä maksu-heti-tai-negaa-paukkuu myyjät ovat sairaan hitaita postittajia! Parhaimmat postittavat vasta 10-14 päivän päästä maksusta, vaikka olisi sama pankki! On se nyt perhana kumma, jos maksu vaaditaan heti, mutta postituksella ei ole kiire! Mun mielipide on: Maksu heti = postitus VÄLITTÖMÄSTI, kun rahat on tilillä, Maksulla ei kiire (=esim. viikossa tai kahdessa) = postituksella ei niin kiire.

Vierailija
4/12 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos huutaa jotain niin pitää olla valmis seuraamaan huutoa ja reagoimaan. Ei kukaan jaksa odottaa viikkoa että ostaako se tämän vaiko ei.

Maksun pitää lähteä 1-2 päivässä, tietty pankista riippuen sen perillemeno voi kestää 3 pankkipäivää.

Vierailija
5/12 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos huutaa jotain niin pitää olla valmis seuraamaan huutoa ja reagoimaan. Ei kukaan jaksa odottaa viikkoa että ostaako se tämän vaiko ei. Maksun pitää lähteä 1-2 päivässä, tietty pankista riippuen sen perillemeno voi kestää 3 pankkipäivää.

Vai oletko aina P-A? Kummastippas n. 90 % myyjistä jaksaa odotella... Harvemmin huudan ja maksan kyllä heti, mutta ihmetyttää vaan tuo.

Vierailija
6/12 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten ensin kyselen ostajalta missä maksu viipyy. Muutamat ovat sanoneet suoraa odottavansa minun eli myyjän yhteydenottoa ja tilinumeroa. Vakio viestissä on tili tiedot jne. Eivät ole vain niitä huomanneet.

Ja sitten jos ei maksua kuulu tai en saa yhteyttä niin laittaisin negaa. Vielä ei ole koskaan tarvinnut.

Vierailija
7/12 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassakin maksetaan heti.. jos ei ole rahaa tai aikaa seurata omia huutojaan, niin ei osta.

Mutta jos huutaa jotain niin pitää olla valmis seuraamaan huutoa ja reagoimaan. Ei kukaan jaksa odottaa viikkoa että ostaako se tämän vaiko ei. Maksun pitää lähteä 1-2 päivässä, tietty pankista riippuen sen perillemeno voi kestää 3 pankkipäivää.

Vai oletko aina P-A? Kummastippas n. 90 % myyjistä jaksaa odotella... Harvemmin huudan ja maksan kyllä heti, mutta ihmetyttää vaan tuo.

Vierailija
8/12 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei maksaa huutoasi. Suurin piirtein sama aikahan niihin menee.

Vierailija
9/12 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei maksaa huutoasi. Suurin piirtein sama aikahan niihin menee.

kohde sulkeutuu? Antakaa nyt hyvät ihmiset kaikkien kukkien kukkia ja löysätkää sitä pipoanne. Ja muuten, tuon "säännön" voisitte ilmaista nätimminkin. Nyt suurimman osan maininta on todella töksähtävä ja aivan varmasti karkoittaa huutajia, kun myyjästä saa tiukkapipoisen kuvan.

Vierailija
10/12 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huudat tuotteen, olet valmis myös ostamaan sen eli MAKSAMAAN myös - vitkuttelu antaa viestin ettei huutajalla olekaan halua/varaa maksaa tavaraa. Entä jos myyjältä kestäisi viikkotolkulla saada tuote uudelle omistajalle? Epäilisitkö huijausta? Sama toimii toisin päinkin, koska huuto on ostajaakin sitova kauppa. Eihän tavalliseenkaan kauppaan mennä ostoksia tekemään asenteella "maksan sit viikon sisään jos muistan". Tavara maksetaan oston yhteydessä, ja tilisiirrolla maksettaessa 4-5 päivää on täysin kohtuullinen odotusaika.

Vierailija
11/12 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"viikkotolkulla" odottamista. Ja kyllä viikon postitus aika on ok.

Vierailija
12/12 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin lähetän, sitten posti tuo pakettia 3-4 päivää... :D

Minulle käy. Mikäs kiire tässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä