Voiko tamponin kanssa oikeasti uida menkkojen aikaan? Siis pitääkö se?
Siinäpä se, en ole ikinä uinut menkkojen aikaan ja mietin että uskaltaako tamponin kanssa mennä uimahalliin? Ettei se ime narua pitkin altaasta vettä ja päästä verta läpi tjtn?
Kommentit (11)
Tai ainakin minulla on pitänyt aina myös toiseen suuntaan, niin miksi ei toiseenkin?
Mulle ei ainakaan ole kukaan tullut sanomaan, että olisi jäänyt verivana perään uidessa.
tamponin kanssa olen käynyt järvessä ja vaihtanut sen heti uinnin jälkeen pukukopissa uuteen. Kosteuspyyhkeet mukaan niin käsihygieniakin on turvattu ;)
Mulle ei ainakaan ole kukaan tullut sanomaan, että olisi jäänyt verivana perään uidessa.
http://www.kaalimato.com/catalog/Beppy+Dry+Tampon_p_5415.html
tosin uskon kyllä sen silti imevän vettä..
enkä ole huomannut ongelmia - mutta jos kuukautiset olisivat kovin runsaat, en ehkä menisi.
kerran uskalsin kokeilla ja vana jäi perään altaasta noustessa
Uimahalliin ei saa mennä jos on menkat!
Älkää nyt uskoko! Kukaan ei kiellä naista menemästä uimahalliin kuukautisten aikana - ei edes uskonto tai älykkyysosamäärä;-D. Olette höpsöjä!! Itse käytän mieluiten kuukautissieniä. Toinen vaihtoehto kuukuppi. Kolmas kestositeet. Uidessa siteet tietenkään eivät ole vaihtoehto;-D. Mutta tavan tamponit käyvät ihan yhtä hyvin. Ei nyt helkutti moinen syy saa estää naista uimasta!!
Uimahalliin ei saa mennä jos on menkat!
Kilpauimaritkin pitävät varmaan viikon tauon treenauksesta menkkojen aikaan...right?
kuukuppi on varma uidessakin