Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos menet seuramatkalle Kanarialle, rupeatko jo koneessa juomaan alkoholia?

Vierailija
15.01.2009 |

.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulennoilla en luonnollisesti juo muuta kuin vettä, colaa ja kahvia, kun kentältä suoraan on mentävä kokoukseen.

Illalla tyypillisesti kotimatkalla menee vettä, colaa ja kaksi punaviiniä. Mahdollisesti kyytipojaksi myös kivennäisvettä! ;-D Punkku rentouttaa juuri sopivasti raskaan työpäivän jälkeen.

Jos mennään miehen kanssa lomailemaan, niin yleensä jo menomatkalla skoolaamme shampanjalla tai kuohuviinillä koneessa.

Mutta en tosiaan ymmärrä niitä Las Palmasin -matkalaisia jotka klo 6.50 istuvat aamulla kentän baarissa kaljatuopit edessä lentoa odottamassa. Minä itse kun yleensä en juo alkoholia ennen lounasaikaa. Joku periaate täytyy elämässä sentään olla! Ainoastaan vappuna Ullanlinnanmäellä skumppa kuuluu asiaan klo 9 aamulla.

Vierailija
2/34 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomalennolla shampanjat tai kuoharit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlistamme loman alkamista kuohuviinilasillisella tai valkkarilasillisella. tosin enempää en juo.

Vierailija
4/34 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, joo, tottakai. Ja sit eikun jatketaan uima-altaalla ja eikun baariin.

Vierailija
5/34 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esim. aina Pariisiin tai Milanoon mennessä otan kuoharin ja viinin.

Vierailija
6/34 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan taatusti oluen koneessa. Usein muutenkin arkena otan oluen, ja koneessa on niin helvetin tylsää. Siellä jos missä sitä tarvitsee jotain viihdykettä.

Vierailija
7/34 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen lasten kanssa liikenteessä, eipä tule aloitettua lentokoneessa juomista. Ja muutenkin juon tuollaisilla lomareissuilla todella vähän. Jos olen aikuisten kanssa liikenteessä, on meno vähän toinen, mutta koneessa en silloinkaan aloita.

Vierailija
8/34 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkään en menisi kanarialle ja toiseksi en myöskään seuramatkoille.

voipi olla että jos lentokoneella jonnekkin lomalle menisin niin voisin yhden tai kaksi ottaakkin punkkua tai skumppaa.

Vierailija
9/34 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ikinä ole alottanut juomista lentokoneessa, en muista että olisin ottanut edes yhtä lasillista. Musta lentokoneessa ryyppääminen vaan ei kuulu asiaan, turvallisuusriskikin kaiken lisäksi..

Mutta sen kyllä myönnän että paikan päällä on kyllä tullu otettua lasi jos toinenkin =D en kuitenkaan ikinä ota, jos lapset mukana. mutta jos miehen kanssa kahdestaan, ni silloin biletetään :)

Vierailija
10/34 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittamisesta ei kuitenkaan voi puhua, koska perillä en samana päivänä enää juo. Kyllä lasillinen tai kaksi riittää päivässä eikä aina sitäkään. Teneriffalla käyn aika usein, mutta yleensä ilman lapsia.

Vierailija
11/34 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja/tai kuoharia! ja lapsetkin minulla on mukana. Tuletteko niin perskänniin yhdestä lasillisesta ettette sen jälkeen voi huolehtia lapsistanne??

Vierailija
12/34 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joka kerta olen kyllä juonut alkoholia koneessa. Ja ihan on lapsetkin mukana jokaisella reissulla.

Vierailija
13/34 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis alanko JO juomaan alkoholia. No yleensä juon alkoholia miltei joka päivä, ja varmaan silloinkin kun ollaan koko perheellä lomamatkalla. En siis sitä mitenkään erityisesti silloin vasta aloita.

Vierailija
14/34 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti on menty aina aamulennolla, niin ei ole huvittanut mitään alkoholipitoista juoda (kahvi kyllä maistuu). Mutta jos lento olisi iltapäivällä/illalla, niin voisin hyvin kuvitella juovani kuohuviinin.

Vierailija
15/34 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi jätän väliin.

Vierailija
16/34 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se kuulu kunnon seuramatkaperinteisiin ;-)

Oikeasti en varmaan koneessa ala juomaan, ei ole tähän asti tullut mieleen jos ei ole ruuan kanssa viini kuulunut pakettiin. Mutta opiskeluaikana kyllä pari paluumatkaa Tallinnasta tuli vietettyä asiaankuuluvasti Viru valgeaa yms. juoden. Ja laiva oli vielä silloin se Georg Ots...

Olisikin kiva taas pitkästä aikaa lähteä reissuun ihan kavereiden kanssa ja nauttia vapaudesta, vaan en taida perhettä vielä osata koko viikoksi kotiin jättää.

Vierailija
17/34 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen turvatarkastusta.

Vierailija
18/34 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön joka lentomatkalla myös yleensä voileivän. Kiinnostaako sekin? Minulle joku viinilasillinen on ihan yhtä tavallinen kuin joku peruna, ei sitä tarvitse erikseen miettiä.

Vierailija
19/34 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä viini kruunaa hyvän ruuan. Valitettavasti lentokoneessa ei saa näistä kumpaakaan. Siis ihan syötävää lentokoneruoka on mutta ei mitään spesiaalia.

Vierailija
20/34 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan lentsikassa tippaakaan viinaa juonut, rasittavaa muutenkin se matkanteko, olen sitten menossa minne tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi