Saako mielestäsi työpaikalla kiukutella, huutaa tai rähistä?
Olen saanut kai turhankin vanhanaikaisen kasvatuksen, mutta itselleni on täysin vieras ajatus että työpaikalla näytettäisiin tunteita niin avoimesti. Nykyisessä pienessä työyhteisössä on äärettömän raskasta kun enemmän tai vähemmän kaikki kiukuttelevat ja valittavat ja räiskivät; välillä asiasta ja välillä asian vierestä ja välillä aivan turhasta.
Kommentit (8)
Ja mun mielestä se on ok, koska ollaan pieni tiimi ja ollaan kuitenkin niin tiiviisti yhdessä päivät pitkät (varsinkin me vanhat työntekijät) ja uusilla voi olla vaikeuksia sopeutua meidän tiimiin kun ollaan niin tiivis porukka. Yritetään ottaa uudet mukaan mutta mutta aina se ei onnistu jos sattuu olemaan tosikko ja huumorintajuton...
Kun firman omistaja, esimiehet sekä työntekijät avautuvat harva se päivä ?
Itseäni ei niin kiukuttelu ja avautuminen haittaa (kunhan sitä ei tee esimiehet), mutta olen huomannut, että työyhteisöä ja ilmapiiriä se rassaa. Ei oikein viitsisi sanoa noille ihmisillekään, että kasvakaa aikuisiksi, koska varmaan siitä vetäisivät herneen nenuun ja mököttäisivät vähintään viikon. Mutta siis typerää, että muutama ihminen terrorisoi työyhteisöä käyttäytymällä kuin pikkulapsi.
Kiinnostaisi siis minuakin, miten tuollaisen saisi fiksusti loppumaan.
jos esimiehet käyttäytyy samoin. Yleensä auttaa kun juttelee ilmapiiristä esimiehen kanssa, heidänhän se ratkaisu pitäisi yhdessä työntekijöiden kanssa keksiä jotta kaikilla olisi hyvä olla töissä...
on yksi työntekijä joka on hirvee räiskiin tavaroita ja kiroilee&huutaa kun jokin ei onnistu. Monta kertaa saattaa lähteä kesken päivän kotiin, jos oikein joku asia hänen mielestään tökkii. Ei vastaa puhelimeen jne. Seuraavana aamuna tulee töihin ihankuin mitään ei olisi tapahtunut.
Ärsyttää kun pomo antaa sen käyttäytyä kuin kolmen vanha lapsi.
eikä kestä minkäänlaista kritiikkiä tai poikkipuolista sanaa. Ei ole hyvä paikka työskennellä, lähden pois heti kun vaan pääsen.
ja jos on jotain henkilökohtaista jonkun toisen kanssa se selvitetään kahdenkesken eikä koko työporukan voimin. se kuormittaa koko työyhteisöä jos siellä avaudutaan ja kiukutellaan.