Mä kyllä nyt vähän peräänkuuluttaisin ton Siobhanin äitiyttä
Se lapsi on ollu olemassa jo, mitä, neljänkö jakson ajan, ja eukko senkun vaan painaa yötä myöten duunia ja jyystää vierasta ja kerran on kerennut pitämään lasta sylissä.
Eikö ketään muuta huoleta tämä?
Kommentit (11)
noin hyvä isä (tai oikeastaan kaksi). Jos tilanne olisi toisin päin (siis mies töissä yötä myöten jne. ), niin tuskin tätäkään avausta olisit tehnyt.
Enemmän mä olisin huolissani siitä Katiesta - sillähän ei ole mitään itsehillintää. Ihme munahaukka.
noin hyvä isä (tai oikeastaan kaksi). Jos tilanne olisi toisin päin (siis mies töissä yötä myöten jne. ), niin tuskin tätäkään avausta olisit tehnyt.
on sentään aina äiti. Sanotte mitä tahansa.
Yleensä brittisarjat ovat ihan katsottavia, mutta tämä on kuin pahinta amerikkapaskaa - epäuskottavaa huttua.
Sen Trudyn miesystävän vammainen vaimo - ihan kuin kauniit ja rohkeat...
nyt on lähtenyt kyllä mopo keuliin... epäuskottavaa tosiaan mm. toi, et Trudy sekaantunut taas johonkin überhämärään äijään.
Yleensä brittisarjat ovat ihan katsottavia, mutta tämä on kuin pahinta amerikkapaskaa - epäuskottavaa huttua.
Sen Trudyn miesystävän vammainen vaimo - ihan kuin kauniit ja rohkeat...
mutta sit lähti lapasesta.
Ei jaksa edes viihdyttää, on sen verran epäuskottavaa touhua.
Kyllä nykyajan nainen on ansainnut uran, perheen ja rakastajan.
Kyllä mä tunnen uranaisia, jotka sentään lapsistansa huolen pitävät. Tuo mimmihän ei tikkua laita ristiin sen eteen, että edes viitsisi hoitaa omaa lastansa, jahka kiireiltänsä kotio kerkiää.
Enkä sen puoleen ole kyllä nähnyt miehiäkään, jotka yhtä välinpitämättömästi suhtautuisivat jälkikasvuunsa.
tiedoilla via seuraatko kenties Sibben elämää kärpäsenä katossa 24 h?
Oikeestai näet vain pienen osan Sibben ja Hartsan elämästä. Perheen läheisenä ystävänä voin kertoa, että todellisuudessa Siobhan palvoo Elsaa ja on hellä ja rakastava äiti, vaikka joutuu pitkiä päiviä usein tekemäänkin.
Perheen läheisenä ystävänä voin kertoa, että todellisuudessa Siobhan palvoo Elsaa ja on hellä ja rakastava äiti, vaikka joutuu pitkiä päiviä usein tekemäänkin.
Tähän ei mitään lisättävää...
Jokainen pettää, puoliso pettää jne.