Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiasiaa

Vierailija
26.02.2010 |

Meillä on tämä "vanha kunnon seksiongelma", eli että siis mies tahtoisi usein seksiä ja minä en mieluusti ollenkaan.

En ole ikinä ollut mikään kovin aktiivinen seksissä, mutta tuntuu että nyt sekin vähä mitä aiemmin olin, on kadonnut.

Seksi ei kiinnosta minua laisinkaan. En saa itseäni millään "sille tuulelle", vaikka olisi suotuisat olosuhteet, olisin stressitön ja miehen kanssa olisi ollut kiva ilta. En vaan todellakaan tunne minkäänlaista eroottista halua. Vaikka mieheni kuinka "räpläisi" ja olisi esileikkejä ja suudelmia, mä lähinnä mietin vaan kauppalistaa ja suutelun aikanakin jotain että yök, tämä ei ole hygieenistä tai että pitäisköhän muuten käydä hammaslääkärissä tms.

Ollaan kyllä kokeiltu hepeneitä (siis minä olen kokeillut) ja tilattu seksilelujakin, no joo, tulihan niitä kokeiltua, mutta en kyllä kiihottunut niistä yhtään.

Toisinaan suostun seksiin miehen mieliksi, mutta enhän minä silloin ole kovinkaan mukana hommassa, kuten mies toivoisi. En minä pelkästään makaa selälläni, silittelen kyllä miehen tukkaa, selkää, pidän kiinni hänestä tms. mutta en ole millään tavoin kiihkeä. Ja toisaalta en viitsi kyllä edes näytellä kiihkeää, kyllä mies sen huomaisi ja typeräähän se olisi.

Seksi ei periaatteessa tunnu vastenmieliseltä, vaikken ole vireessä, koska kostea olen kyllä aina. Mutta sitten toisaalta seksi kuitenkin tuntuu vastenmieliseltä, koska kun itse ei ole yhtään mukana, tuntuu kuin olisi miehen masturbaatioväline, jonkin sortin pumpattava barbara, jota rynkytetään aikansa ja sitten tyhjennetään satsit.

Jotenkin olen vaan niin kyllästynyt seksiin. Olen minä joskus aikoinaan orgasmejakin saanut, mutta se on ihan yliarvostettua mielestäni. Kauhea "vaiva" muutaman sekunnin huipun tähden.

Nykyäänhän en orgasmeja edes saa, koska en kiihotu.

Jokuhan voisi ratkaisuksi tarjota miehelle luvallista rakastajatarta, mutta mun mielestä se hajoittaisi kyllä lopunkin suhteen ennen pitkää. Vaikka minä en seksiä haluaisi, minua silti loukkaisi ajatus miehestäni panemassa jotakuta toista. Toisekseen luulen, että aika todennäköisesti mieheni ajan kuluessa kehittelisi jotakin tunteita mahd. rakastajatartaan kohtaan.

Mitä tässä nyt sitten voisi tehdä?

Erota en haluaisi, on lapset ja kaikkea ja arki kuitenkin suurinpiirtein normaalisti rullaavaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla