Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonetissä minua ärsyttää, kun teen kauppaa, niin annan

Vierailija
26.02.2010 |

aina palautteen, olisin sitten ostaja tai myyjä. Itse en sitten läheskään aina näitä palautteita saa. Siksipä nk. pistearvoni on pienempi, kuin kauppojeni määrä mahdollistaisi.

En tiedä, onko järkevää harmittelun kohde, mutta kuitenkin tämä ärsyttää.

Annatko sinä palautteen kauppoja tehdessäsi?

Ja mitä mieltä olet?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

annan aina, ostajana en anna sellaisille myyjille jotka odottavat kunnes ovat saaneet ostajan palautteen ja sitten vasta laittavat omansa (eli sen mukaan millaisen palautteen ostaja laittaa).

Vierailija
2/13 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse annan aina palautteen ja tuntuu että saan ehkä joka neljänneltä tai viidenneltä. Ärsyttää mutta toisaalta silloin on ostaja yleensä tyytyväinen eli ollaan tyytyväisiä... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsytä jos joku ei anna mut mulla jo useampi sata palautetta niin ei enää väliä. itse annan heti kun lähetän tai kun postiluukusta kolahtaa.

Vierailija
4/13 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en aina jaksa/muista/ehdi antaa palautetta. Jos sivut sattuvat tökkimään juuri silloin, kun olen menossa kiittämään kaupoista, en luultavasti muista enää yrittää uudestaan.

Toki jos joku muistuttaa, käyn antamassa palautteen. Ja aloitteville ostajille yritän erityisesti muistaa antaa palautteen.

Vierailija
5/13 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan omituinen mutta palautteen saaminen on hauskinta huutonetissä. Jos joku vielä kirjoittaa jotenkin kivasti :)

Vierailija
6/13 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseänikin ärsyttää tuollainen.

Vierailija
7/13 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiti kun olen lähettänyt, jos olen myyjä tai heti kun saan tuotteen, jos olen ostaja. Itse en läheskään aina saa palautetta, mikä kyllä vähän harmittaa... :(

On hauska seurata, mitä palautettta on saanut. Eli en usko, että olet omituinen.

Palkkä OK palautteena on vähän tyhjää, mutta kuitenkin paljon parempi, kuin ei palautetta ollenkaan. Joskus olen saanut palautteen ilman teksitiäkin...

Tietysti silloin on siis ollut tyytyväinen, mikäs siinä jos kerran positiivisen antaa kuitenkin.

Vierailija
8/13 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ärsytä vaikka en itse saisikaan... En edes halua että pistearvoni on monta sataa, jostain syystä mun mielestä on parempi että palautteita on alle 100. Ei edes tee mieli ostaa sellaisilta, joilla 1000+, koska se kertoo mielestäni sen, että kyseessä on jälleenmyyjä tai muu bisnes-tarkoituksessa kauppoja tekevä.

Vierailija
9/13 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä paikkaansa tuo teoriasi. Mulla on yli 1600 palautetta, mutta olen käyttänyt huutista aktiivisesti ostamiseen ja myymiseen vuodesta 2003. Kyllä siinä ajassa ehtii palautteita kertyä.

mutta ei ärsytä vaikka en itse saisikaan... En edes halua että pistearvoni on monta sataa, jostain syystä mun mielestä on parempi että palautteita on alle 100. Ei edes tee mieli ostaa sellaisilta, joilla 1000+, koska se kertoo mielestäni sen, että kyseessä on jälleenmyyjä tai muu bisnes-tarkoituksessa kauppoja tekevä.

Vierailija
10/13 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä paikkaansa tuo teoriasi. Mulla on yli 1600 palautetta, mutta olen käyttänyt huutista aktiivisesti ostamiseen ja myymiseen vuodesta 2003. Kyllä siinä ajassa ehtii palautteita kertyä.

Henkilö ollut vain vähän aikaa olemassa ja saanut palautteita päivittäin. Se kertoo jo jostakin muusta, kuin oman tavaran myynnistä.

Vierailija
11/13 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"arvo". Musta neutraali on sellainen palaute, kun tuote maksetaan ja lähetetään kohtuullisessa ajassa ja tuote on kuten pitääkin.

negatiivisessa on jokin mennyt pieleen ja positiivisessa mun mielestä pitää olla jotain extraa, esim. erityisen joustava myyjä/ostaja, selkeät sähköpostiyhteydenotot (voidaanko tehdä näin ja näin - sopii ymym), siis jotain erityisen hyvää...

Vierailija
12/13 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua ihmetyttää myös se miten joku joka on unohtanut antaa palautetta ei muka huomaa sitä omalla sivullaan vieraillessa? siellä kun lukee se "et ole antanut palautetta tästä kohteesta..."

Vierailija
13/13 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 13: kaikki eivät vieraile silla omalla sivullaan. Ja ostajat jotka harvemmin tekee kauppoja huuto.netissä tuskin heti rientävät antamaan palautetta. Itse asiassa eräs ystäväni ei edes tiennyt että palautetta voi antaa, vaikka oli tehnyt noin 5 ostosta huuto.netissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä