Kaipaako miehet muka parisuhdeaikaa?
Ihan oikeasti, mille nettisivustolle vois pistää samanlaisen kyselyn miehille? Nimittäin useimmat tuntemani miehet on ihan tyytyväisiä, kunhan saavat OMAA aikaa ja tilaa säännöllisesti + seksielämä ok.Ei he mitään parisuhdeaikaa tarvitse. Jos heidän pitäis jotenkin erikseen alkaa "hoitamaan parisuhdetta" niin useimmat vaan ahdistuis ja stressaantuis että mitäköhän tässäkin nyt mieheltä odotetaan.
Kommentit (6)
omani ei ainakaan, mutta onneksi moni mies jo tajuaa, että nainen kaipaa parisuhdeaikaa. Ainakin mulle se tarkoittaisi sitä, että mies huomioi mut naisena, muutenkin kuin lastensa äitinä ja petarin korokkeena.
No, meillä mies eilen sanoi ihan suoraan, ettei häntä kiinnosta minun kanssani viettää aikaa yhtään enempää kuin on pakko, joten maanantaina lähtee eropaperit käräjäoikeudelle.
ravintolaan, elokuviin tm meno lasketaan parisuhteen hoidoksi, niin kyllä mun mies kaipaa. Hän useammin ottaa asian puheeksi, ja järjestää mummun lapsia hoitamaan.
vaikka olen nainen. Tuo on jotain typerää naistenlehtijargonia.
Mutta sekä mulle että miehelle on tärkeää, että vaälillä saadaan tehdä asioita ilman lapsia. Käydä vaeltamassa, lenkillä, matkoilla, tehdä vaikka remonttia kaksin.
Haluaa oikeastaan tehdä kaiken yhdessä. On tosi iloinen kun lapset välillä poissa ja saadaan olla ihan kaksin. Olen kyllä miehelle se suuri rakkaus, voi johtua osin siitäkin.
Minun mieheni haluaa viettää kanssani aikaa ihan kahden. Silloin on aikaa puhua muusta kuin arjen asioista, puuhailla yhdessä ja harrastaa seksiä kerrankin niin, ettei kumpikin ole väsynyt :) Sen jälkeen taas jaksaa niin mies kuin vaimokin.
vaikka olen nainen. Tuo on jotain typerää naistenlehtijargonia.
Mutta sekä mulle että miehelle on tärkeää, että vaälillä saadaan tehdä asioita ilman lapsia. Käydä vaeltamassa, lenkillä, matkoilla, tehdä vaikka remonttia kaksin.