Pettynyt elämääni
jo 15v pakosta kotiäitinä ei koulutusta ei töitä ei mitään mahdollisuutta kuin olla kotona.Onko tämä elämisen arvoista elämää?halusin työn ja uran niitä en saanut.Nyt eräs tuttava menee töihin 3,5v kestäneen kotiäitiyden jälkeen.Olen niin kateellinen.
Kommentit (19)
Katsele pikkuhiljaa jotain työtä. Aloita vaikka tupperware-esittelijänä, että saat tuntumaa kodin ulkopuoliseen elämään, se voipi poikia muutakin.
Ihan sama mitä ehdottaa niin mikään ei käy ja silti pitää kadehtia muita joilla on paljon fiksumpi elämänasenne. Ainoo mikä ap:n kaltaisille käy, on se, että yhteiskunta maksaa heidän elämisensä ja olemisensa ja mieluiten monella tuhannella eurolla kk.
Toisten elämä on yhdenlaista, toisten toisenlaista. Sun elämä on tuollaista. Jos haluat töihin, menet töihin. Jos et halua tai et voi, niin sitten et mene. Lopeta jahnaaminen ja kadehtiminen ja tee päätöksiä.
Senkin ajan voisit käyttää töiden etsimiseen tai niiden opintojesi edistämiseen
Olen kuule ja paljon olenkin mitään vaan en ole saanut.
että et tule toimeen itsesi kanssa.
Hei ap entäs tupperware? Kotiäitinä voisit puhua syvällä rintaäänellä. Tiedän monia fiksuja kotiäitejä, jotka ovat esittelijöinä. (itse en ole, mutta en olekaan fiksu) Ja onhan niitä muitakin oriflamea, partylitea, homcarea. Olet nyt ollut niin kauan kotona, että sun on jostain ovesta pihalle mentävä!
Ja sitten opiskelet alalle, jolla on töitä, esim. terveys- ja sosiaaliala /parturi-kampaaja!
Kyllä moni olisi varmaan kyllästynyt jos 15v turhaan ollut kotona.
hain kyllä sinne ja miten voisin alkaa tuppervara tms.esittelijäksi kun en tunne ketään.Kaikki muut äitit päivisin töissä mä yksin kotona.
Itse teet oman elämäsi, se on juuri niin huonoa tai hyvää kuin itse siitä teet.
Onko sun lapset jo koulussa? Ja psykiatrille mene.
työvoimatoimiston kautta. Vaan täytyy sanoa, että jokin todella mättää, jos sua ei lähihoitajakouluunkaan huolittu. Mutta tosiaan, voit kyll päästä johonkin kuluun työvoimapoliittisena toimenpiteenä - opintotukikin olis sit paljon isompi. Soita heti työkkäriin ja varaa aika!
on esikoulussa.Psykologit ja psykiatrit eivät auta olen niillä käynyt vuosikymmeniä ilman mitään apua.
mutta täällä ei ole naisille kuin lähihoitajakoulutus ja sinne en päässyt.
ja ei saa!?!?!? Kyllä siivoojaksi aina pääsee.
enkä pysty opiskelemaan.