Mistä saan ostettua tytölle 116 toppahaalarin?
Kellään mitään ideoita?
Hätätilassa lumilukolliset toppahousutkin kävisivät.
Kaikki kaupat kouluttu, tänään urheiluliikkeetkin - ei oo. Yksittäiskappaleita on koossa 86 ja 98.
Huutiksessakaan ei ole kuin yksi, jota en uskalla huutaa myyjän palautteiden takia.
Kommentit (9)
ja koko oli just 116.
Oli vielä edullinen, 50€ muistaakseni ja lassien kosteusuojattu malli.
Toivottavasti sillä pärjätään kevääseen:)
Soittele eripuolille Suomea lastenvaateliikkeisiin. Toimittavat kyllä postiennakolla. Esim. Nicky ja Nelly-ketju tai Anton&Nina-ketju, molemmat löytyvät pohjois-Suomesta (googleta) ja aivan varmasti on vielä toppahaalareita jäljellä.
Minä ostin toissapäivänä Turun sokokselta super remut puoleen hintaan. Kokoja 116cm oli muutama kpl jäljellä, itse nappasin koot 116cm ja 92cm!
mä tilasin tiistaina hobby hallista remun haalarin puoleen hintaan ja huomenna saan hakea sen postista.
ja tilaan sen, kiitos!
Kauanko kesti tilauksen saaminen?
Kiitos vielä kaikille,
ap :)
Lahkeista menee lunta kenkiin, vaikka lahkeissa on sellaiset nepparikiristyssysteemit. Ja ovat liian ohuetkin, vaikka toppahousut ovat.
Joten ei travallea enää meille.
Lisäksi huomattiin, että päiväkodissa haalari ehdottomasti parempi kuin kaksiosaiset puvut
t. ap
no mulla meni tuli ihmeen nopeesti se hobbarin paketti, tiistaina siis tilasin ja eilen tuli viesti et huomennna saa postista jo hakea..:)
esim. hobbyhall, netanttila, linuslotta.com, ellos,