Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa yksi Huutisostaja! Ov

Vierailija
25.02.2010 |

Kohde sulkeutui 2,5 viikkoa sitten. Laitoin heti tilitiedot huutajalle ja pyysin viestissäni ilmoittamaan maksusta. Meni viikko, ei mitään ja laitoin uuden viestin. Taaskaan ei mitään. Odotin viikon ja laitoin tekstarin. Huutaja kehtasikin väittää ettei ole saanut meilejäni???!!! Ja on tällä hetkellä mökillä ja maksaa tiistaina (siis tämän viikon), kun palaa kotiin, jos se on ok. Sanoin, että ok ja pyysin ostajaa ilmoittamaan maksusta.

Noh, tänään on torstai. Ylläri, ylläri. Rahoja ei näy eikä huutaja ole ilmoittanut mitään.. Eikä myöskään vastannut eiliseen meiliini.

Vituttaa ja rankasti tollaset pälliaivot, onko sitä nyt niin vaikea kysyä itse sitä tilinumeroa, jos myyjästä ei muka kuulu mitään. Enkä todellakaan usko siihen, että kaksi meiliä on hukkunut matkalla, yhden vielä voin ymmärtää, mutta en kahta..

Ja näyttääpä siltä, että törmäsin toiseenkin turhan huutajaan. Kohde sulkeutui viikko sitten ja laitoin heti tilitietoni. Huutaja ei ole maksanut eikä vastannut. Eikä myöskään eiliseen viestiini ole tullut vastausta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos väittää ettei ole saanut sun meilejä, miksei ole ottanut itse yhteyttä?

Tai mä oon sitä mieltä että ostajan se yhteys pitäisi ensimmäisenä ottaa.

Itseltäni huudettiin OstaHeti-hinnalla kaksi tuotetta (eri ostajat).Kummastakaan ei kuulunut viikkoon mitään.Kauhean vaikea laittaa se meili heti?

Vierailija
2/2 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos väittää ettei ole saanut sun meilejä, miksei ole ottanut itse yhteyttä? Tai mä oon sitä mieltä että ostajan se yhteys pitäisi ensimmäisenä ottaa. Itseltäni huudettiin OstaHeti-hinnalla kaksi tuotetta (eri ostajat).Kummastakaan ei kuulunut viikkoon mitään.Kauhean vaikea laittaa se meili heti?

kysyä sitä tilinumeroa.. Itse odotan kaks päivää ja jos myyjästä ei mitään kuulu, laitan tilinumero kyselyn. Ainoastaan kolme kertaa olen joutunut tekemään tuon, muut myyjät ovat laittaa tilinumeron pyytämättä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme