Lääkärin käytös oli omituista...
Kävin lääkärillä valittamassa niskakipujani, ja hartioiden jäykkyyttä. Lääkäri oli jostain muualta, ilmeisesti Kroaatti. Mun piti riisua paita kokonaan pois ja sitten "Ottaa rintaliivi pois, tutkii" ja otin nekin. Mieslääkäri tutki kyllä hyvin perusteellisesti niskani ja myös kaulan molemmin puolin, ja jumalauta vilkuili rintojani! Kuuluuko lääkärin oikeasti pyytää ottamaan rintaliivit pois vaikka ei tutkimus sitä mielestäni edellytä!? Epäilen että C-kuppikokoni ja muuten solakka olemukseni herätti tässä typeryksessä hieman muutakin kuin hoivaviettiä. Voiko sinne Valviraan tehdä valituksen, tai tutkintapyynnön?
Kommentit (8)
olet just niin upea ja haluttava, että pätevinkään lääkäri ei vois vastustaa kiusausta vilkuilla hyvinmuodostunutta rintavarustustasi, varsinkin kun se on niin ihastuttavan sorjan vartalon yhteydessä....
ooooo... hottis.....
pyysikö myös levittämään haarojasi ja tunki ison sykkivän serbielimensä suhun....
kuvittelevat että lääkärit ja proffat ihastuvat heihin, huoh!
Ihastui vain sinuun niin että tekeytyi lääkäriksi...
Kun sieltä sinun selkäsi takaa, niskaa tutkiessa, olisikin alkanut hivuttaa käsiään kohti rintoja - lämpimät kädet rinnoillasi, nännisi olisivat kovettuneet kosketuksesta;
:D
myös rintaliivit pois, nyt varmaan petyit??
Olen itse ollut lääkärillä useaan otteeseen ko asian takia ja näin on ollut. Ja vielä naislääkärinkin aikana on joutunut riisumaan rintaliivit, sehän se vasta pervoa onkin!!
Siis olihan tämä provo..olihan??
Ei mahda mitään, mutta ihan kaikki lääkärit vilkuilee mua sillä silmällä. Samoin putkimiehet ja erityisesti lapsen kavereiden isät, kun vien lapsia päikkyyn.
Tietenkin rintaliivit joiden tarkoitus on tukea otetaan pois siksi aikaa kun tutkitaan tukielimiä, eli esim selkärankaa! Ja eiköhän se tissien tuijottelu ollutihan sun omassa vilkkaassa mielikuvituksessas!