Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäisyys

25.02.2010 |

Olen 20-vuotias, 8kk ikäisen tytön äiti.. Tunnen itseni päivä päivältä yksinäisemmäksi, ja yritän taistella tylsyytty vastaan.. Aamu alkaa meillä aina hyvin, syödään, siivoillaan yms.. Niihin aikoihin kun tyttö menee päikkäreille, loppuu tekeminen, ja kirjaimellisesti vain odotan miehen saapuvan kotiin.. Jo ajatuskin kävelylle lähdöstä, yksin, saa masentumaan, joten jään mieluummin sisälle..

Miten muut äidit kuluttavat aikaansa? Ja mitä kehittävää voisi lapsen kanssa tehdä? Pelkään, että alakuloisuuteni tarttuu pienokaiseeni jättäen traumoja...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä menee nyt?

Ootko uskaltanut lähteä mihinkään?

Tää talvi on ollut pitkä ja pimeä, yhtä jos toistakin on aina välillä ahdistanut. Se on välillä normaaliakin, mutta liiallinen alakulo tarttuu myös vauvaan.

Mulle on netti ollut tosi iso juttu koko tämä vauva aika. Käyn kaikenmaailman keskustelupalstoilla lukemassa ja kirjoittamassa juttuja.

Mä kyllä käyn vaunulenkkeilemässä joka päivä. Vauva nukkuu liikkuvissa vaunuissa niin hyvin ja itse saan liikuttua.

Vierailija
2/3 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen, toivottavasti olet jo kammennut itsesi sieltä kotoa ulos. Jos et, niin haluaisin muistuttaa sinua ulos lähdön tärkeydestä. Lähde vaikka väkisin - vaikka ei yhtää huvittaisi. Etsi paikkoja mihin voisit mennä vauvan kanssa - netistä, kaupungin sivuilta, harrastuksista. Äiti-lapsi jumppaa, vauvakahviloita, avoimia päiväkoteja. Yksinäisyys ja tylsyys vie ennen pitkään sinut masennukseen. Toimi heti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko mistäpäin?

oletko käynyt esim.perhekahvilassa tai vauvan kanssa muskarissa?