Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako mun antaa mieheni ja lapseni mennä?

Vierailija
25.02.2010 |

Annanko mieheni jäädä yh.ksi?kun tilanne se etten tule ikinä pärjäämään koulussa ei ammattia ja töitä ei löydy,niin mieheni löytäisi naisen joka maksaisi puolet asuntolainasta ja laskuista?rakastan häntä mutta en halua pilata katkeruudella hänen elämäänsä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole muuta vaihtoehtoa kuin vetää itsensä kiikkuun.

Vierailija
42/47 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti sinullekin jokin ammatti sopii ja löytyy!

Hae apua, keskusteluapua sekä työvoimatoimistosta ammatinvalintaneuvontaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellesi ja lapsellesi. Ihmisten arvoa ei oikeasti mitata tuottavuudella. Jos miehesi ei jaksa tilannetta, anna hänen mennä. Laskutat kunnon elarit ja hoidat lapsesi itse. Ei lapsi laske taloudellisia suorituksiasi vaan läsnäoloa.

Vierailija
44/47 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen käynyt kaikki ammatinvalintapsykologit läpi mulle ei vaan löydy ammattia ja työtä.Vuosia jo haettu ja lapseni jätän isälleen erossa.

Vierailija
45/47 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai noin tärkeätä elämän päätöstä kysytä AV:lta?? Päätä itse!

Vierailija
46/47 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitossiivooja, keittiöapulainen, postinjakaja....Kyllähän näitä riittää. Ja ne ovat ihan palkitsevia töitä, joissa näkee heti työnsä tuloksen.

Vierailija
47/47 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annanko mieheni jäädä yh.ksi?kun tilanne se etten tule ikinä pärjäämään koulussa ei ammattia ja töitä ei löydy,niin mieheni löytäisi naisen joka maksaisi puolet asuntolainasta ja laskuista?rakastan häntä mutta en halua pilata katkeruudella hänen elämäänsä.

Reilumpaa kuin se, että alkaisit käyttää lasta rahavipuna ja sun elintasosi ylläpitäjänä. Muutenkin lapsi saa paremman pohjan elämälleen sellaisen vanhemman luona, jolla on elämä kunnossa, ja teidän perheestä se et selvästikään ole sinä.

En mä itsekään jaksaisi katsella mitään elämäntapatyötöntä luuseria nurkissa vuodesta toiseen. Jos se ei ole oma tahto, asia on erikseen, mutta tästäkin taas näkee, millaiseksi tämä yhteiskunta tekee ihmiset. En voi tehdä töitä, kun en saa mielettömiä kiksejä mistään. Mitä sä ap. kuvittelet että työnteko on tavallisille ihmisille? Silkkaa onnea ja auvoa? Ettei ketään muuta ahista? Että jokainen on unelma-ammatissaan kutsumuksen perusteella?