Yläluokkainen juppi nainen vastaa kysymyksiin
Tuosta junttikeskustelusta innostuneen vastailen hetken teidän kysymyksiin ns. yläluokkaisesta juppielämästä. Antaa palaa.
Kommentit (36)
on lähinnä pohjoismaista designia, mukana ripaus antiikkihuonekaluja. Värimaailma vaalea.
En pidä Gant/Lexington -tyylistä, joka niin usein yläluokkaisuuteen yhdistetään. Mieluummin pelkistetty kuin romanttinen tyyli miellyttää.
mutta mielestäni niissä ei ole hinta-laatu -suhde lainkaan kohdallaan. Olen toki valmis maksamaan paljon, mutta vadin myös rahoilleni vastinetta. Olen mieltynyt Cliniquen ihonhoitosarjaan.
Kun ne muuten niin huonosti sopivat yhteen?
Sopii juuri tälle iholle. Kanebolla on myös hyviä tuotteita, ja Biothermin hinta-laatu -suhde todella kohdallaan!
Kun ne muuten niin huonosti sopivat yhteen?
Itse en tietenkään pidä itseäni juppina, sillä se viittaa mielestäni nousukasmaisuuteen ja ns. uuteen rahaan. Tällä palstalla kuitenkin kaikki varakkaammat luokitellaan automaattisesti jupeiksi, taustasta riippumatta.
onko miehesikin juppi vai olenko sinkku?
Mukana siis kaikki punkusta samppanjaan. Tai jos tykkäät oluista niin kerro niistäkin lempaprisi :)
voisi luulla että juppi sen tietäisi ;)
eli se voidaan kirjoittaa erikseen.
onko miehesikin juppi vai olenko sinkku?
työläisperheen vesa ja ammatiltaan juristi.
Mukana siis kaikki punkusta samppanjaan. Tai jos tykkäät oluista niin kerro niistäkin lempaprisi :)
on Veuve Cliquot eli Keltainen leski ja sitä saa myös Suomesta. Punaviinin valitsen yleensä Riojan alueelta, lempirypäleeni on siis Tempranillo. Myös keskitäyteläiset ranskalaiset viinit maistuvat. Oluista ehdoton suosikkini on Urquell.
sillä asumme Helsinkin kantakaupungissa lähellä palveluja. Tarvittaessa vuokraamme auton tai lainaamme vanhempieni (vanhaa) Range Roveria.
Lapsia ei vielä ole, suunnitelmissa kyllä.
tai juppiudesta? Vielä ei ole tullut esille mitään.
Up