Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon niin sisäihminen - onks tää ihan hirveetä?

Vierailija
25.02.2010 |

Siis mä viihdyn sisällä. Mua ei yhtään huvita mennä ulos.

Lasten kanssa ulos lähtö on aina vähän operaatio ja rasittavaa - etenkin talvella.

Oon sisimmässäni salaa tavallaan tyytyväinen kun ollut niin paljon pakkasia ja sitten lapset pikkasen kipeinä yms., että saa "tekosyyn" ettei tartte mennä ulos / lähteä mihinkään.

Mä voin ihan hyvin olla sisällä vaikka monta päivää etten nokkaani todella ulos pistä, edes roskiselle / postilaatikolle, jos vaan saan miehen hoitamaan nekin. Ei haittaa yhtään, en tule mökkihöperöksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole yhtään ylipainoinen.

Vierailija
2/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta keväällä lähden ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihan samanlainen kuin ap! Mä olin tällainen jo lapsena, viihdyin varsin hyvin sisällä. Omat lapset eivät myöskään ole mitään "ulkoilmahirmuja", siis eivät kiipeile seinille jos eivät joka päivä pääse ulos.

Vierailija
4/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee ihan höntti olo jos mä joudun olemaan koko päivän sisällä. Pakko lähteä ulos tuulettumaan ;)

Vierailija
5/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tällaisesta ulkoilmaihmisestä täysin käsittämätöntä :)

Vierailija
6/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kenellekään kuuluu.

Itse kun olin kovien pakkasten aikaan päivänkin sisällä, niin päänsärky ja väsymys iski heti.

Vierailija
7/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalipainoinen, mutta tietty muutaman kilon pudotus muokkaisi vyötärönseutua vähän kauniimmaksi... eli omassa mielessä ikuiset n. 3-5 kg pitäis pudottaa.

ap

Vierailija
8/8 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen! Mutta mökkihöperyys saattaa alkaa vaivata jos olen liian monta päivää sisällä enkä käy yhtään missään. Mutta muuten tunnistan itseni ap:n tekstistä. Ei kai se nyt niin paha ole, toiset vaan tykkää toisista asioista.

Minäkään en ole ylipainoinen, päinvastoin! Juuri siskoni tokaisi, kun juttelimme syömisistä, että sinunkin tarvitsisi saada vähän lihaa luittes päälle... Ja olen kuitenkin raskaana, rv 30 menossa, enkä todellakaan mikään tikkulaiha :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä