Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkuuko muiden kakarat koko ajan vai onko mun kakaroissa joku valmistusvika?

Vierailija
24.02.2010 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös nitisee, natisee, rutisee ja välillä jopa älömolisee. :)

Vierailija
2/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla toisessa ketjussa juttelit paljon fiksumpaan sävyyn.

Mä sanon nyt suoraan: jos sä istut koneella, kun lapsi vaatii sun huomiota, niin tokihan se vinkuu, kun se ei sitä huomiota saa. Mä annan sulle nyt neuon, ja tässä ei ole sitten tippaakaan vittumaisuutta mukana: kun olet lasten kanssa, yritä olla läsnä. Siis että oikeasti olet siinä sen lapsen kanssa, kuuntelet mitä sillä on asiaa ja osoitat, että äiti on tässä. Sitten kun ne lapset on isällä tai saat muuten omaa aikaa, tai ne lapset nukkuu, keskity itsees.

Sä teet elämäs myös itselles hankalammaksi, kun et ole oikeasti niiden lasten kanssa, vaan yrität tehdä muuta samalla. Jos lapset ei saa huomiota hyvällä, ne yrittää pahalla - ja vinkuu.

Onko tämä sun mielestä yhtään loogista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hyppi tasajalkaa ja vaati kaatamaan mehun pois. Nyt se on vinkunut sitä mehua jo 5min kun käskin ottaa itse. Ja mä en jaksa olla kotonani viihdytysyksikkö. Vauvakaan perkele ei viihdy lattialla ja sossu käskee sitä siellä pitämään. Kohta aukeaa ulko-ovi ja tämä tyttö häviää...

Vierailija
4/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuivat. Oli ihanan rauhallista, hiljaista ja istuin pimeässä. Nyt saatana koko kämppä on täynnä vinkumista ja kitinää ja tätä paikkaa pitäis kodikseen kutsua.

Vierailija
5/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että sinä olet nyt täällä av:lla etkä lastesi kanssa.

Kuten jo sanoin, sinä tarvitset omaa aikaa, mutta lapsesi tarvitsevat sinua. uskotko, että sinulla olisi paljon helpompaa, jos nyt menisit sinne niitten lasten kanssa sen sijaan, että nyt jaat huomiosi huutavien lasten ja vittuilevien av-mammojen kanssa. Jos menisit oikeasti olemaan lastesi kanssa, ne saattaisivat lopettaa huutamisen.

Vierailija
6/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isompi on ollut hankala ikänsä enkä silloin edes av:lla pyörinyt ja vauva vinkuu vaikka syötin sille puuroa samalla kun palstailen ja nyt juotan maidot. ja ukko paska vaan bänditeeneissä vaikka sen pitäis mennä kauppaan kun isommalle ei ole ruokaa joka kelpais ja sillä on nälkä.

Vierailija
7/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun on tehty selväksi ettei vinkumisella saa kuin kiukkuiset vanhemmat niin pysyy aisoissa. Esim. kaupassa on tainnut vinkua vaan kerran, lähinnä ruikutus tapahtuu kotona.

Vierailija
8/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 % paskaa, loput ties mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme