Kaverin kommentit ärsyttää. Matkustamisesta ja rahasta kyse.
Juteltiin tuossa taannoin kaverin kanssa matkustamisesta ja kun kerroin että meidän matka viime kesänä maksoin vain noin 600 euroa kolmelta hengeltä, pyöritteli kaveri silmiään ja rupesi kehuskelemaan kun vastaava matka maksoin heillä vain noin 300 euroa. Siinä sitten ihmetteli miten viitsin maksaa niiiiin paljon kun hyvin voi ajella autolla (niin kuin he) monta sataa kilsaa päivässä kohteen ja hotellin välillä. Meillä hotelli kohteen lähellä ja sitten yksi yöpyminen paluukaupungissa.
Minä varasin kaiken suoraan erään matkatoimiston kautta ja hän soitteli kuulemma suoraan hotelliin ja varasi huoneen.
On varmaan hinnoissakin hieman eroa kun he olivat "ei loma-aikana" ja me kesällä parhaimpaan loma-aikaan.
Muutenkin hänen matkustusmuodot ovat kaikkein parhaimmat mutta alhainta tasoa. Nytkin huonoin hotelli. Muuten yöpyvät aina leirintäalueilla. Sitten valittaa matkan jälkeen kun siellä olis sitä, tätä ja tuota sotkua, häiriköintiä ja ei saanut nukuttua. Huoh.....
Ärsyttää tuollainen leuhkiminen halvalla matkalla huonoissa oloissa. Mielummin kunnon paikkaan hieman kalliimmaalla, sanon minä....
Kommentit (4)
Johan tuo, että lomailitte eri aikoina, vaikuttaa hintoihin. Jos teidän lomanne oli onnistunut, millään muulla ei ole väliä.
Mä olen aina se, joka ihmettelee, miksi ihmiset viitsivät maksaa suuria summia matkoista :) Ja joskus tulee verrattua, että "pääsin sinne 1000e halvemmalla"... :)
Toisaalta en myöskään koskaan valita, että oli sotkuista, huono hotelli, huono se ja se. Olen "köyhä", mutta haluan matkustaa (paljon), joten matkustan pienellä budjetilla :)
Ärsyttää tuollainen leuhkiminen halvalla matkalla huonoissa oloissa. Mielummin kunnon paikkaan hieman kalliimmaalla, sanon minä....
jos sä olet tyytyväinen teidän matkoihin ja valintoihin, niin miksi tuollaisen köyhäilijäressukan kommentit ärsyttää? Se yrittää vain pönkittää omia valintojaan, miksi se osuu?
Oikeesti sitä ketuttaa, kun niillä ei ole varaa parempaan matkaan, mutta se koittaa uskotella sulle (ja itelleen) että sen tapa on parempi.