Haluan suositella "ryppyvoidetta"
Lumenen time freeze sarja saa tämän (kuivaihoisen) 40v:n kasvot todella hehkumaan. Silmänympärysvoide piristää katseen aamuisin hetkessä.
Kommentit (11)
Emotions -liikkeistä löytyy ainaskin.
Lumenet ja Lorea'lin tuotteet on ihan jotain kuraa tuohon verrattuna.
Kirkastaa todellakin ihoa rasvoittamatta ja saa silmäpussitkin näyttämään pienemmältä oitis sekä tuntuu taivaalliselta iholla.
Emotions -liikkeistä löytyy ainaskin. Lumenet ja Lorea'lin tuotteet on ihan jotain kuraa tuohon verrattuna. Kirkastaa todellakin ihoa rasvoittamatta ja saa silmäpussitkin näyttämään pienemmältä oitis sekä tuntuu taivaalliselta iholla.
esimerkiksi Vivaa, siitä ei voide parane ainakaan tämän jo riippuvaiseksi tulleen entisen ongelmaihoisen mielestä. Saa Stokkalta ja sarjaa käyttävistä kauneushoitoloista. Lisäaineeton, tuoksuton ja täydellinen voide. Tuoksullisiakin linjoja on, mutta Viva on paras!
se sensitive mutta nyt ovat pilanneet jotenkin senkin. Kirveli iholla ihan hirveästi.
että köyhä voi unohtaa haaveilemisen.
muttei superkallista. Purkki maksaa 53 euroa -- itse ostan aina 2 kun stokkalla on helmikuun alesetelit ja pärjään niillä vuoden. Voide on siis myös todella riittoisaa, noin 100 euroa vuodessa (ja siis 80 euroa aleseteleillä) eikä tarvitse pihistellä! Markettirasvoihinkin menee helposti saman verran...
Minäkään en ole pitänyt Lumenesta, mutta silmänympärysvoiteita hintaluokkaan 100 euroa asti kokeilleena suosittelen aidosti tuota Time Freezeä. Mun iho on kyllä niin kuiva ettei sitä rasvoita kuin ehkä vaseliini.
Lumenehan on tosi huono! Ennen tykkäsin silmänympärysvoiteesta
se sensitive mutta nyt ovat pilanneet jotenkin senkin. Kirveli iholla ihan hirveästi.
Et todellakkaan voi väittää, että Lumene on tosi huono. Minulle sopii Lumenen pikakaunistaja todella hyvin, silmänympäysvoide taas ei.
Minäkään en ole pitänyt Lumenesta, mutta silmänympärysvoiteita hintaluokkaan 100 euroa asti kokeilleena suosittelen aidosti tuota Time Freezeä. Mun iho on kyllä niin kuiva ettei sitä rasvoita kuin ehkä vaseliini.
Aikoinaan käytin Lumenen meikkejäkin mutta nykyisin esim. rajauskynät laittavat silmäni kirvelemään heti. Ja huulipunista saan huuliin kutinaa. Sensitive sarja puuterin ja ripsarin menin vielä ostamaan mutten ole kokeillut niitä vielä. Toivottavasti en pety niihinkin.
ovat varmaan muuttaneet jotain ainesosaa ja ovat varmasti kiitollisia palautteesta, jos se useilla käyttäjillä aiheuttaa reaktioita.
Muistan kun sain aikoinaan Miramen huulirasvasta tosi kovat allergiareaktiot, ihmettelin asiaa ääneen, ja muutkin olivat saaneet siitä oireita. Tuote vedettiinkin markkinoilta, ja palautettiin myöhemmin uudistuneena kauppoihin.
Täytyy kokeilla!
Mä haluaisin suositella kaikille aknesta kärsiville (tv-shopin :) Pro Active-sarjaa, se auttaa. Reilussa viikossa hävisivät finnit.