Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys sinulle, jolla ei ole koiraa tai kissaa?

Vierailija
23.02.2010 |

Haittaako sinua, jos joku tuo koirasi teille? Ystäväni tuli tänään käymään, ja oli kuulemma aikonut ottaa koiransa mukaan. Huomasin jäykistyväni ajatuksestakin, että meille tulisi koira likaamaan lattiat ja karvaamaan sohvat. En siis tosiaan ole yhtään koiraihmisiä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin lapseni pelkää tällähetkellä kaikkia eläimiä (pelkää jopa akvaariossa olevia kaloja).

Vierailija
2/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan muillekin eläimille (sillä saan oireita jopa kotieläinpihoilla)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen allerginen ja joutuisin siivoamaan todella tarkkaan vierailun jälkeen.

On meillä joku pikku koira joskus ollutkin.

Ehdottomasti on ilmoitettava, jos ottaa mukaan. Samoin kuin lapset. En sitäkään ota mukaan, jos minut vain on kutsuttu.

Vierailija
4/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eläin tulee mukaan. Olemme allergisia, mutta emme niin allergisia, että eläimen lyhyt visiitti juurikaan haittaisi.

Vierailija
5/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on moniallerginen.

Vierailija
6/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan allergisia lievästi mutta prick testeillä todettu (vanhemmat ja lapset)

mutta ennenkaikkea inhottaa koiran mukanaan tuoma epähygienisyys, likaiset tassut, karva, hilse, kuola.. inhottaa koiran haju ja kun se nuolee ja nuuskii ..yöök.

Vierailija
7/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka koirista ja kissoista tykkään, niin en todellakaan niitä omaan kotiini halua!

Vierailija
8/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, en halua koiria mun huusholliin! Ne haisee niin pahalle.. Yhhyh.

Vierailija
9/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos kyse olisi ystävästä jota muuten näen harvoin ja jonka syystä tai toisesta olisi pakko ottaa koira mukaan niin sitten olisi ok. Tai kesällä, kun voitaisiin istua pihalla kaikki.

Vierailija
10/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan halua meille yhtään karvaläjää. Koirat vielä haisevat niin kamalasti. Joten jättäkää ne koirat vaan kotiin ihan suosiolla.

Vierailija
11/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissojakaan en haluaisi

Vierailija
12/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks sellainen kaveri joka tuo melkein joka kerta kyläillessään koiransa mukana. Eikä kyse ole mistään pikku sylikoirasta vaan helvetin isosta tallikoirasta jota ei kyllä ihan joka ilta kylvetetä... :(

aina joutuu imuroimaan tän kaverin vierailun jälkeen ja tuntuu että tyyppi suuttuu kun tosta muistuttaa...

Vierailija
13/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään riemusta kiljuisi, mutta jos se nyt on pakko tuoda, niin tuokoon. Tai kesällähän se vois olla vaikka pihalla kytkettynä?

Ei ole allergiaa tai mitään sellaista, mutta siitä huolimatta kiitos ei eläinvieraille.

Paitsi että kun tarkemmin muistelen, niin esim. yhden ystävän chihu oli meillä kerran ja on kyllä tervetullut toistekin :)

Vierailija
14/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pitää sen poissa sohvilta ja makkareista. Jos ilma on sopiva niin koira jää myös pihalle.

Vierailija
15/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille on eläimet tervetulleita, yleensä ne käyttäytyy paremmin kun lapset, nekin vois jättää pihalle jos ilma on sopiva

Vierailija
16/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tuttavista ei kyllä kuljeta kissaa mukanaan mutta joillakin joskus koira mukana. Joillekin olen sanonut että ihan mielellään saa ottaa koiran mukaan, itse emme voi ottaa koiraa mutta lapsi tykkää niistä kovasti.

Vierailija
17/17 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille on eläimet tervetulleita, yleensä ne käyttäytyy paremmin kun lapset, nekin vois jättää pihalle jos ilma on sopiva

Sanoit eläinvihaajiksi meitä, jotka eivät toivota eläimiä mielellään yllätysvieraiksi. Itselläsi näköjään on piha, etkä taida olla allerginen millekään eläimelle.

Minä en halua kaupunkikaksiooni eläimiä vieraaksi, AINAKAAN yllätyksenä! Olen itse pahasti allerginen koirille ja kissoille, samoin mieheni, emmekä kumpikaan liiemmin pidä koirista. Minulla ei ole koirista minkäänlaista kokemusta, joten en myöskään osaa ennakoida, miten ne käyttäytyvät. Kissan taas voisin ottaa itselleni vaikka lemmikiksi, jollen olisi niin allerginen.

Allergiani on sitä luokkaa, että sain lievän allergiakohtauksen, kun meillä kävi vierailulla teini, jolla on kotona kissa ja karvainen koira. Tytön vaatteet olivat tietysti ihan karvojen peitossa, mutta en tullut edes ajatelleeksi asiaa ennen kuin aloin aivastella.

En nyt sanoisi itseäni eläintenvihaajaksi kuitenkaan. Mutta olisin tosi kiusaantunut, jos joku yhtäkkiä seisoisi ovellamme koiran kanssa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi