Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lastesi isä onnellinen lapsistanne?

Vierailija
23.02.2010 |

nauttiiko hän isän roolistaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu, että äitinä olen ihan kakkossarjalainen... En todellakaan jaksa panostaa yhtä paljon.

Vierailija
2/9 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä onnellinen ekasta kolmesta, ei neljännestä. Ei kyllä ainakaan mun silmiini näytä paljon nauttivan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä onnellinen ekasta kolmesta, ei neljännestä. Ei kyllä ainakaan mun silmiini näytä paljon nauttivan.

Vierailija
4/9 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä käy ihan kattksi se miten osaa heittäytyä lasten kanssa touhuilemaan.

Vierailija
5/9 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla kyllä todella hyvä näyttelijä jos ei pitäisikään :)

Vierailija
6/9 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitkään sinkkuna ja osaa todella arvostaa "vanhana" (vähän alle neljänkympin) saamaansa perhettä.

Vierailija
7/9 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauskaa seurata, miten mies nauttii siitä että pojan isänä saa taas "taantua" pikkupojaksi ja leikkiä kaikenlaisia lapsuutensa leikkejä :)

Vierailija
8/9 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerran haluaa niille isä olla, ja pitää sitä tärkeänä että saa olla lasten kanssa mahd. paljon. Meillä on parisuhteessa ongelmia, joten eron mahdollisuudestakin on puhuttu, ja mies on sanonut, että kyllä häntä harmittaisi mm. se, ettei saisi enää niin paljon tavata lapsiaan ja olla heidän kanssaan.

Sitä en kyllä osaa sanoa, nauttiiko isän roolistaan kauheasti. Toisaalta en tiedä, miksi siitä nyt niin erityisesti pitäisikään nauttia. En mäkään nauti useimmiten kovin suunnattomasti tästä äidin roolista, mutta se ei muuta sitä, että olen lasteni äiti, ja mulla on äidin vastuu ja tehtävät. Tottakai on hetkiä, jolloin lapseni ovat suunnattoman ihania, ja tilanteesta riippumatta rakastan heitä aina, mutten todellakaan mitään elämää suurempaa nautintoa saa tästä äitiydestä. Enemmän nautin esim. hyvän kirjan lukemisesta kuin äitinä olosta.

Vierailija
9/9 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottaa kärsimättömästi että lapsia meille siunaantuisi. Hän on halunnut lapsia jo vuosia, mutta itse olen ollut valmis vasta vähän aikaa. Uskon että hänestä tulee huippu isä ja on onnellinen isyydestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan