Muita joiden miehellä lapsi jota et oo tavannut/halua tavata?
oon lapseton mut seurustelen miehen kans jolla lapsi. Ollaan oltu vuos yhdessä ja mies ei oo tavannut lasta koska ollaan oltu kaikki vapaa-ajat kahden. Lapsijuttu vaivaa vaikkei siitä puhuta. Heti suhteen alussa mies kuitenkin sano rehellisesti et on isä. Myönnän etten mieluiten aattelis koko asiaa. Silläkin on kyllä merkitystä että lapsen äiti ei oo vaatinut tapaamista. Pakko myöntää et oon ollut siitä helpottunut ja haluaisin jatkossakin omia miehen vain itselleni mut lapsijuttu painaa silti...tuleeko se kuitenkin vastaan ennen pitkää? esim. sitten kun itsellä on lapsia niin tuntuuko se erilaiselta?
Kommentit (6)
Mutta voi sanoa että toivottavasti mies pääsee susta eroon.
asia nimenomaan VAIVAA mua. Halusin neuvoja en lynkkausta, kiitos. ap
Se että miehesi ei halua olla lapsensa kanssa tekemisissä kertoo jotakin oleellista hänestä. Jos teillä olisi yhteinen lapsi ja eroasitte tuskin hän haluaisi tavata sitäkään lasta, epäilen!
Se että miehesi ei halua olla lapsensa kanssa tekemisissä kertoo jotakin oleellista hänestä. Jos teillä olisi yhteinen lapsi ja eroasitte tuskin hän haluaisi tavata sitäkään lasta, epäilen!
joten ymmärrän tilannetta miehen kannalta ettei halua olla exän kans tekemisissä vaikka kaipaisi lasta. En oo samaa mieltä et tästä voi päätellä mitä tapahtuisi jos me erottaisiin kun ollaan kuitenkin ihan erilainen pari. Mä jo myönsin olevani itsekäs, ajatus siitä et meidän suhteeseen tulisi yhtäkkiä 2 uutta ihmistä (ex+lapsi) tuntuu vaikeelta enkä voi sille mitään... ap
varsinkaan jos mies ei halua tavata lastaan.
mistäs sen tietää koska sinusta tulee seuraava "vaikea"!?
naisia. Itseä HÄVETTÄISI seurustella miehen kanssa joka ei välitä/huolehdi lapsestaan.
En ikimaailmassa huolisi tuollaista äijää!!
Sepitykset vaikeasta naisesta ja kamalasta elämästä naisen kanssa ei ole syy hylätä omaa lastaan.
Hyi yäk hyi mikä sika mies!
Mutta voi sanoa että toivottavasti mies pääsee susta eroon.