Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Makeanhimosta..

Vierailija
23.02.2010 |

Miten pääsen eroon hullusta himosta kaikkeen namiin yms. Karkit on ehkä se pahin.. oon puolesvälis raskautta, ja en todellakaan haluis sairastua mihikään raskausajan diabetekseen sen takia et puputan namia joka päivä!!!

Millä keinoilla siitä pääsis irti?? onko ketää jolla sama ongelma..? mä aina päätän et nyt en syö namia mutta sitten mä sorrun kuitenkin :( inhottavaa kun ei oo itsekuria yhtään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ns. hyväkarppaus kehiin.

Ja lue se juttu, jossa synnyttäjän lantio repesi.

Jos itse joskus monen vuoden päästä vielä raskaudun, olen hitto dieetillä koko ajan, että tulisi mahd pieni vauva!

Vierailija
2/6 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaalevy on puolessa välissä ja ihmettelen miten se voi himottaa niin paljon, että loppuhan siitä on tehtävä ennenkuin helpottaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sokerit alkaa heittaa niin etta sydan hakkaa ja meinaat pyortya kauppaan. Kun toinen puoli nakokentasta menee mustaksi liikenteessa. Naita mietit joka kerran kun pistat katesi karkkipussiin.

Vierailija
4/6 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ennen ole syönyt leivonnaisia, jädeä ym. Karkkia kylläkin lauantaina. Mutta olen myös puolessa välissä nyt raskaana ja pari kuukautta jo syönyt kaikkea makeaa. Leivon koko ajan, en leiponut koskaan ennen, tekee mieli vanukkaita ja kaikkea mitä en todellakaan ole ennen edes ajatellut.

Paino lähti asta nyt nousuun ja päätin että syön arkiviikon kunnon ruokaa ja hedelmiä ja sitten viikonloppuna saan leipoa ja syödä karkkia. Tästä lipeän silloin tällöin, mutta ihan hyvin olen saanut pidettyä linjaa keskimäärin.

Itselle tosi outoa, koska olen aina "kehuskellut" sillä, että minähän en makeaa syö. Nyt tuntuu omassa nilkassa... :D mutta paino on noussut alle 3kg ja rv on 20+3, että ekä ehdin vielä pelastaa tilanteen.

Kokeile sinäkin, että ma-pe söisit perusruokaa, mehukeittoja, hedelmiä (TIEDÄN, v...un tylsältä kuulostaa!!) ja sen pärjää joten kuten kun tietää että saa lauantaina ja sunnuntainakin herkutella.

Vierailija
5/6 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan kokeilla kans et pystyiskö olemaan ilman koko viikon ja sit antaa itelle luvan vaikka yhtenä päivänä viikossa mässätä! :) pakko nyt kokeilla jotain, tää on ihan sairasta jo tää herkuttelu :D

Vierailija
6/6 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden aikana omaa syömistä muuten kuin että söin normaalia kotiruokaa ja kasviksia ja hedelmiä. Karkkia noin joka toinen päivä niin kuin ennenkin.

Vauva syntyi ja joutui ekana iltana sokereiden takia tarkkailuun ja oli siellä monta päivää...

Mitään raskauden aikaista diabetesta minulla ei kai ollut eikä painokaan noussut 13kiloa enempää.

Oli kyllä suru puserossa monta kertaa ja huono omatunto karkin syömisestä kun kävin vauvaa katsomassa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän