Sampopankin verkkopankkia käyttävät
Käykö teillekin jatkuvasti niin, että kirjautumissivulla ei tule näkyviin sitä turvakortin numero-kohtaa ollenkaan? Ja kun siihen homma tökkää, ei sieltä pääse mitenkään ulos, kuin kirjautumalla ulos koko tietokoneesta ja koko homma on aloitettava alusta.
Vika ei voi olla nettiyhteydessä tai koneessakaan, koska sama homma töissä ja kotona.
Kommentit (19)
on 2.tili Sampopankissa ja JOKA KERTA kun menen sinne nettipankkiin niin olen heti aivan räjähdyspisteessä! Se on niin sekava ja kummallinen eikä toimi kunnolla. En todellakaan kestäisi sitä jokapäiväisissä pankkiasioissa, pari kertaa kuussakin on jo liikaa! Miten se voi olla niin kauhea?!
Mutta kokeile klikata sitä "miniverkkopankkia", se toimii kuin junan vessa.
ajattelin, että vika on minun koneessani, mutta näköjään ei sitten olekaan. siinä menee aina yksi luku kortista ihan hukkaan, koska seuraavalla kerralla, kone kysyy taas uutta lukua. saisivat korjata tuon ongelman.
ei ola koskaan ollut tuollaista ongelmaa.
ollut tuollaista ongelmaa. Onko koneessane joku muu kuin IE selain. Olen kuullut että esim. Mozillalla voi olla hankaluuksia.
Mozillalla ei voida maksaa laskuja ollenkaan. Päästään kyllä katsomaan saldoja jne. Safarilla sitten maksetaan laskut. Ihan perseestä koko verkkopankki...
ei ko. ongelmaa. Mutta siitä pankista haluaisin päästä eroon!! Onneksi lainani on kohta sinne maksettu niin saan lopettaa tilit sieltä.
ollut tuollaista ongelmaa. Onko koneessane joku muu kuin IE selain. Olen kuullut että esim. Mozillalla voi olla hankaluuksia.
mutta kun päivitti ton Javan tehokkaammaksi niin johan alkoi pelittään. En osaa neuvoa sitä miten se tehtiin mutta siinähän on puhelinno tekniseen tukeen. Sinne ku soittaa niin osaavat kyllä neuvoa. Meillä oli Javasta vain se perusversio mikä normaalisti tulee "koneen" mukana eikä oo siis tarpeeksi hyvä.
kuin vain Sammon verkkopankin voi olettaakin toimivan
Selaimena mulla Googlen Chrome. Nettiyhteys erittäin hidas (en asu Suomessa), mutta silti pelittää ihan hyvin.
Opera ja Mozilla ei. Yleensä ei käytetä tuota Exploreria ja tylsää kun on jossain nettiostoksilla ja pitää vaihtaa selain ja joskus se unohtuu kunnes maksun aika on.
joten kantsii tarkistaa ne päivitykset aina jos ei pelitä kunnolla.
ollut mitään ongelman Sampopankin nettipankin kanssa. Selaimena Mozilla ja kaikki liitännäiset päivitetty.
Mozillalla ei voida maksaa laskuja ollenkaan. Päästään kyllä katsomaan saldoja jne. Safarilla sitten maksetaan laskut. Ihan perseestä koko verkkopankki...
eikä tuommoista ongelmaa ainakaan vielä ole ilmennyt.
Joskus pankin päätteellä on pitänyt roikkua varttitunti kun yhteys tökkii eikä uloskirjautuminen toimi.
myös Java on päivitetty, mutta se ei auttanut asiaa.
oon luullu, että se johtuu siitä, et mulla on mäkki ja selaimena safari
joskus ja ai että se v*tuttaa.