Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sampopankin verkkopankkia käyttävät

Vierailija
23.02.2010 |

Käykö teillekin jatkuvasti niin, että kirjautumissivulla ei tule näkyviin sitä turvakortin numero-kohtaa ollenkaan? Ja kun siihen homma tökkää, ei sieltä pääse mitenkään ulos, kuin kirjautumalla ulos koko tietokoneesta ja koko homma on aloitettava alusta.

Vika ei voi olla nettiyhteydessä tai koneessakaan, koska sama homma töissä ja kotona.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ja ai että se v*tuttaa.

Vierailija
2/19 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 2.tili Sampopankissa ja JOKA KERTA kun menen sinne nettipankkiin niin olen heti aivan räjähdyspisteessä! Se on niin sekava ja kummallinen eikä toimi kunnolla. En todellakaan kestäisi sitä jokapäiväisissä pankkiasioissa, pari kertaa kuussakin on jo liikaa! Miten se voi olla niin kauhea?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kokeile klikata sitä "miniverkkopankkia", se toimii kuin junan vessa.

Vierailija
4/19 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin, että vika on minun koneessani, mutta näköjään ei sitten olekaan. siinä menee aina yksi luku kortista ihan hukkaan, koska seuraavalla kerralla, kone kysyy taas uutta lukua. saisivat korjata tuon ongelman.

Vierailija
5/19 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ola koskaan ollut tuollaista ongelmaa.

Vierailija
6/19 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut tuollaista ongelmaa. Onko koneessane joku muu kuin IE selain. Olen kuullut että esim. Mozillalla voi olla hankaluuksia.

Vierailija
7/19 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mozillalla ei voida maksaa laskuja ollenkaan. Päästään kyllä katsomaan saldoja jne. Safarilla sitten maksetaan laskut. Ihan perseestä koko verkkopankki...

Vierailija
8/19 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ko. ongelmaa. Mutta siitä pankista haluaisin päästä eroon!! Onneksi lainani on kohta sinne maksettu niin saan lopettaa tilit sieltä.

Vierailija
9/19 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut tuollaista ongelmaa. Onko koneessane joku muu kuin IE selain. Olen kuullut että esim. Mozillalla voi olla hankaluuksia.

Vierailija
10/19 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun päivitti ton Javan tehokkaammaksi niin johan alkoi pelittään. En osaa neuvoa sitä miten se tehtiin mutta siinähän on puhelinno tekniseen tukeen. Sinne ku soittaa niin osaavat kyllä neuvoa. Meillä oli Javasta vain se perusversio mikä normaalisti tulee "koneen" mukana eikä oo siis tarpeeksi hyvä.

Vierailija
11/19 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vain Sammon verkkopankin voi olettaakin toimivan

Vierailija
12/19 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaimena mulla Googlen Chrome. Nettiyhteys erittäin hidas (en asu Suomessa), mutta silti pelittää ihan hyvin.

Vierailija
13/19 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opera ja Mozilla ei. Yleensä ei käytetä tuota Exploreria ja tylsää kun on jossain nettiostoksilla ja pitää vaihtaa selain ja joskus se unohtuu kunnes maksun aika on.

Vierailija
14/19 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kantsii tarkistaa ne päivitykset aina jos ei pelitä kunnolla.

Vierailija
15/19 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut mitään ongelman Sampopankin nettipankin kanssa. Selaimena Mozilla ja kaikki liitännäiset päivitetty.

Vierailija
16/19 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mozillalla ei voida maksaa laskuja ollenkaan. Päästään kyllä katsomaan saldoja jne. Safarilla sitten maksetaan laskut. Ihan perseestä koko verkkopankki...

eikä tuommoista ongelmaa ainakaan vielä ole ilmennyt.

Joskus pankin päätteellä on pitänyt roikkua varttitunti kun yhteys tökkii eikä uloskirjautuminen toimi.

Vierailija
17/19 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös Java on päivitetty, mutta se ei auttanut asiaa.

Vierailija
18/19 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon luullu, että se johtuu siitä, et mulla on mäkki ja selaimena safari

Vierailija
19/19 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mozillaa käytän.