Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka hakenut Liberon up&go Laatikon? Minkä ikäiselle ja mitä tavaraa?

Vierailija
23.02.2010 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan myös vauvaa, onko jotain muitakin kerhoja tms josta saa lahjoja?

Vierailija
2/13 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sivuhuomautus, siis 11kg vaipat puolivuotiaalle?? Meidän 2v on 10,6kg...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan myös vauvaa, onko jotain muitakin kerhoja tms josta saa lahjoja?


mistä saa?

=)

Vierailija
4/13 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Liberon nettisivuilta. Voit liittyä sinne muistaakseni jo odotusaikana.

Vierailija
5/13 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä oletin, että siellä olisi ollut joku pieni vaate, esim. sukat, mutta ei ollut mitään sellaista.



Kankainen "ruokalappu", jossa ei mitään muovituksia, eli ainakin meillä turha kapine.



Muutama vaippanäyte, kylpyshampoo-näyte, esitteitä ja lastenkirja.



Tuo kirja oli laatikon paras anti.

Vierailija
6/13 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et lapsi 1v ikäinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et lapsi 1v ikäinen?

Ja silloin oli jo ainakin sukat ja vaipat liian pieniä 6kk ikäiselle pitkälle pojalleni. Että ei kannata viivyttää hakemista. Hae heti kun mahdollista ja ota käyttöön sitten kun on sopivia. Miksi sitä hakemista pitäisi viivyttää?

Vierailija
8/13 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minkä ikäiselle vaipat, jos viivytän hakemista

et lapsi 1v ikäinen?"



Luuletko että ne vaipat kasvavat siellä laatikossaan vuoden aikana?



Ettet sitten ajatellut odottaa viittätoista vuotta, että olisivat kasvaneet terveyssiteiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestä se paketti on suunnattu noin puolivuotiaalle, niiden vaippojen koosta päätellen.



Kirja tosin on vähän isommille.

Vierailija
10/13 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin hakee sen paketin aikaisimmin kuin myöhemmin :) Liian pienillä vaipoilla tms et tee yhtään mitään, mutta suurille tulee sitten aikanaan (muutamassa kuukaudessa) käyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei me mitään kirjaa siitä saatu! haettiin kait joulukuussa. siellä 5cm halkasijaltaan muovinen jalkapallo, jossa luki libero ja siihen oli värjääntyny jotain punaista! Ja tosi pieniä vaippoja, ja tyyliin kolmevuotiaalle sopivat, jättikokoiset ja rumat sukat....

Vierailija
12/13 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teille velliperseille pitäisi kakaroita siunaantua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pieni jalkapallo jossa oli punasta, myös lähti siitä pallosta väriä, joten nakkasin menemään. Muuta valittamista mulla ei ole.