kohtutulehdus ja kaavinta, kenellekään tehty?
Onko kenellekään tehty kaavintaa kohtutulehduksen takia? Entä kenelläkään parantunut vasta toisella kuurilla?
Kommentit (10)
Emätintulehdus just ollut itsellä ja mietin, ett voiko nousta ylemmäs. yöks
ehkä jäänyt jotain kalvonpalaa tmv kohtuun, nyt alkoi toinen antibioottikuuri. Onko kaavinta aivan kamala, tehdään vissiin puudutuksessa vain? pääseekö samana päivänä kotiin? -ap
kevytnukutuksessa. Pääsin samana päivänä kotiin - eikä muistaakseni ihmeempiä kipuja.
Oli kohtuun jäänyt osa istukkaa. Humautuksessa tehtiin. Kotiin pääsin samana päivänä.
Voi elämän kevät... emätintulehdus nousee kohtuun????
ei ole kamala. Tehdään nukutuksessa ja yleensä pääsee illalla kotiin. Itse jäin iv-antibioottien takia yöksi osastolle.
kyllä tehdään humautuksessa.. jo toimenpiteen epämielyttävyyden vuoksi.. oletkohan ihan varma ap tuosta puudutuksesta..
niin se sanoi että ei kun puudutetaan vaan :( ja huomasin siitä kun alavatsa kipeä ja kivikova, minulla ei ollut mitään vuotoa vaikka sitä yleensä vissiin on.-ap
kolmosen synnytyksestä sekä istukan että kalvon palasia kohtuun...reilu viikko synnytyksestä meinasin vuotaa kuivin...siis sitä verta oikeasti lainehti koko sänky...ja kuume nousi 40 : een.
Olin sitten uudestaan sairaalassa synnärillä vrk:n. Cytoteciä laittoivat rectumin puolelle eli "synnyttelin" sit niitä klönttejä siinä illan ja yön...samalla meni antibioottia sekä tipan että suun kautta. Aamulla peloteltiin vielä kaavinnalla, mut sit ultrasivat ja kohtu näytti tyhjentyneen ja kuumekin oli laskusuunnassa, joten ei tarttenu kaapia. Suun kautta antibiootti jatkui vielä sen 10 pv.
kaavinnan jälkeen parani.