Paljonko olisit valmis maksamaan koululaisen kodinomaisesta iltapäiväkerhosta tai kesäviikkojen...?
hoitojärjestelyistä?
Olen kotiäiti. Lapset 3 v ja 6 v (tuleva ekaluokkalainen). Asutaan Helsingissä. Mietin, että kiinnostaisikohan tällainen palvelu maksua vastaan.
Iltapäivisin hakisin koululaisen samasta koulusta yhdessä oman lapseni kanssa. Normaalia kotiarkea esim läksyjen tekoa, lautapelejä, askartelua, ulkoilua ja leikkiä voisi olla. Avustamista välipalan tai ruoanlaitossa ym ihan niinkuin omat lapsenikin tekevät.
Minulla on ammattikorkeakoulutasoinen terveydenhuoltoalan koulutus. Olen luotettava ja lapset viihtyvät kanssani. Kesällä voisi olla kokopäivähoitoa.
Kommentit (28)
tarjoatko siis ympärivuorokautista hoitoa vai?
160 euroa viikossa?
ap
siitä että joku antaa meidän kersan pelata lautapeliä omansa kanssa.
JOS toiminta olisi ohjelmallista ja siinä käytäisiin esim luistelemassa, hiihtämässä, taidenäyttelyssä tms ja olisi kunnolliset välipalat niin voisin maksaa 40-50 euroa kuukaudessa.
noin 150 euroa kuukaudessa, kesäaikaisesta muutaman viikon hoidosta 50 euroa viikossa. Sen verran maksaisin.
maksaa 90 euroa lukukaudessa. Kaupungin järkkäämä kesähoito tai kerhot maksaa 10 euroa viikko (sisältää ruoat, mutta ei kalliita materiaaleja jos on joku ratsastus tai taidekerho).
noin 150 euroa kuukaudessa, kesäaikaisesta muutaman viikon hoidosta 50 euroa viikossa. Sen verran maksaisin.
lapsi on vanhempien työajan eli noin 8 tuntia/pv 5 pv/viikko hoidossa ja luotettava hoitaja.
Olisin valmis maksamaan 200 euroa/viikko.
Itse olen tätä asiaa joutunut miettimään, kun ekaluokkalaisemme tarvitsisi ensi kesänä noin 2 - 3 viikkoa hoitoa.
hyvää kotiruokaa. Itseäni ei kiinnostaisi paljon alle 160 euron/viikko kokopäivähoidosta. Joutuisin rytmittämään arkeani tarkemmin hoitolapsen vuoksi ja olisihan minulla hänestä kulujakin.
Iltapäivähoito olisi minun kannaltani mielekkäämpää, jos ei olisi aivan viitenä päivänä viikossa, mutta välillä olisi ilta 19-20 astikin. Hintaa en ole sille vielä miettinyt. Jos vanhemmilla olisi pitkiä satunnaisia työiltoja, niin kait olisi hyvä järjestely, kun lapsi saisi rentoutua silloin kotonani ja olisi leikkiseuraakin?
ap
ja mieluiten menevät omatoimisesti, onhan ip kerhot ekaluokkalaisita tyhjentyneet aika hyvin jo kevätlukukauden aikana.
Jos maksat 200 €/vk, hoidan ympärivuorokautisesti omieni ohella :)
ip-hoidosta en enempää kuin 80-100 e /kk (koska kunnalliset/kunnan tukematkin ovat hyviä, ja maksavat tuon verran)
Puolipäiväisenä n350e/kk, kokopäiväisenä n600e/kk
hyvää kotiruokaa. Itseäni ei kiinnostaisi paljon alle 160 euron/viikko kokopäivähoidosta. Joutuisin rytmittämään arkeani tarkemmin hoitolapsen vuoksi ja olisihan minulla hänestä kulujakin.
Iltapäivähoito olisi minun kannaltani mielekkäämpää, jos ei olisi aivan viitenä päivänä viikossa, mutta välillä olisi ilta 19-20 astikin. Hintaa en ole sille vielä miettinyt. Jos vanhemmilla olisi pitkiä satunnaisia työiltoja, niin kait olisi hyvä järjestely, kun lapsi saisi rentoutua silloin kotonani ja olisi leikkiseuraakin?
ap
kuitenkin monet kesäkerhot/leikkikenttätoiminta on ilmaista tai lähes ilmaista, 5 h/pv ja loput pari tuntia toiselle luokalle menevä pärjää kyllä yksinkin.
Kuukauden hoitosi yhdeltä lapselta yhteensä 640 €. Edullisiampiakin vaihtoehtoja löytyy... Eskarin tarha maksaa n. 186 €/kk. Hintojasi ei todellakaan voi verrata kuntien tai erilaisten järjestöjen ja seurojen tarjoamiin paikkoihin... Olet sokaistunut omasta mielestäsi "hienosta ansaitsemismahdollisuudesta", jonka olet vielä ylihinnoitellut ja reilusti...