Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen ja moniorgasmisuus

Vierailija
23.02.2010 |

Onko mahdollista opetella? Minulla ainakin heti O jälkeen paikat ovat niin herkät että en kestä kosketusta. Ja jos mies yrittää niin jotenkin kampean sieltä aina pois.

Varsinkin suuseksi räjäyttää tajunnan niin että kaikki kosketus on sen jälkeen mahdotonta.

Olisi kiva tehdä/oppia jotain uutta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittämistä. ikäänkuin päästä yli siitä kosketusherkkyydestä itseään psyykkaamalla.

minä en pysty saamaan montaa kertaa peräkkäin klitorista kiihottamalla juuri tuon kosketusarkuuden takia. mutta voin "klitorisorgasmin" jälkeen kyllä saada yhdynnässä, joka kiihottaa sitten toista kohtaa, eikä kosketa klitorista. yhdynnässä pystyn yleensäkin saamaan useamman kerran peräkkäin.

Vierailija
2/8 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuletko yhdynnässä noin vaan? Itse tulen harvemmin yhdynnässä "pelkällä panemisella", ja silloin kun se tapahtuu niin aivan ihanaa on. Mutta vaatii aika kovan duunin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuletko yhdynnässä noin vaan? Itse tulen harvemmin yhdynnässä "pelkällä panemisella", ja silloin kun se tapahtuu niin aivan ihanaa on. Mutta vaatii aika kovan duunin.

olin 35-vuotias, kun sain ensimmäisen kerran yhdynnässä orgasmin. sitä ennen en ollut koskaan sitä kokenut. en tiedä mihin tuo liittyi, tai mitä tapahtui, mutta jotain kuitenkin. olin jokseenkin järkyttynyt ensimmäisen kerran jälkeen, voin kertoa. nykyään en tarvitse kovinkaan pitkää yhdyntää, että tulen, muutama minuutti riittää ja jos mies jaksaa pitempään (ei aina kestä, hänelläkin on jo ikää) voin saada toisen ja kolmannenkin kerran. täytyy kuitenkin sanoa, että ensimmäinen orgasmi on aina voimakkain.

Vierailija
4/8 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen synnytyksen jälkeen tuntoherkkyys lisääntyi, ja toinen synnytys se vasta saikin muutoksia aikaan!

Nykyään tuntuu, että yksi orgasmi ei riitä, vaikka niiden rajuuskin on tuplaantunut. Kiihotustila säilyy ja toinen orgasmi voi tulla puolessa minuutissa. Senkin jälkeen on monesti pakko jatkaa, ja tällöin emättimen etuseinää koskettelemalla voi laueta hyvin herkästi uudelleen. Sekin on minulle uutta.

Toissapäivänä sain kuusi orgasmia putkeen. Sellaista ei ole ollut ikinä ja aiemmin kuvittelin, että moinen olisi kohdallani ylipäätään mahdotonta. Nykyään on tavallisempaa, että orgasmeja tulee useampi kuin vain yksi. Ihanaa ja uskomatonta :)

Vierailija
5/8 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin sillai, että välissä on pieni tauko, muutama minuutti, ennen kuin tulee lisäkosketusta klitorikselle... ;) Muistan joskus nuoruudessa kun silloinen poikaystäväni halus kokeilla, kuinka monta kertaa pystyn ja yhden illan / alkuyön saldo tais olla 9 kertaa ;) Sen jälkeen oli kyllä jo vatsalihaksetkin kipeet ;)Ja vaikeampi on minunkin saada yhdynnässä...muilla keinoin tulee helpommin :)

Vierailija
6/8 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn joukkoonne pian!

Tuntuu että seksin suhteen minulla on joku portti vielä avaamatta ja sitten kun olen sen saanut auki niin takaisin ei ole menoa.

Vierailija
7/8 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans synnytys ja raskaudet vaikuttaneet hurjasti orgasmien saantiherkkyyteen. Ennenkin saatoin saada useamman (n.3) orgasmin, mutta se vaati pikkusen työtä. Nyt toista lasta odotaessani olen alkanut saada orkkuja nuolemalla (sarjassa vaikka 10) ja pelkästään yhdynnässäkin. Ennen tätä raskautta olin saanut ehkä yhteensä pari orkkua nuolemalla tai sormettamalla. Emätinorkutkin tulee nyt aika helposti ihan miehen kalulla, ennen siihenkin tarvittiin isohko dildo. Oppiminen on varmasti sekin mahdollista, mutta luonto näyttäis tekevän tehtävänsä monen kohdalla tässäkin asiassa ;)

Vierailija
8/8 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 2 vuotta sitten - olin silloin 37 ja kolmen lapsen äiti;-D! Keksin ihan itsekseni, että voinkin saada monta kertaa peräkkäin, ja siitä se siirtyi sitten seksiin mieheni kanssa. Aiemmin tuntui minustakin, että olin liian kosketusherkkä laukeamisen jälkeen, en halunnut, että enää edes hipaistaan..mutta huomasin, että hetken kuluttua tosi pienellä kosketuksella saankin uudestaan, ja uudestaan..eihän niitä kertoja laske, mutta luultavasti jossakin 10 paikkeilla alkaa olla ihan poikki;-D. Ja kerta kerralta ihanampaa...