Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

meidän lumityöt tekee

Vierailija
22.02.2010 |

kaksi hottista latinon näköistä urosta... mistähän taloyhtiö semmoset on hommannu? eksoottisen ihanaa.

t. aamukahvit taas ikkunan ääressä :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida tehdä kukaan. oma ukkokin vain kaivaa nenää sohvalla eikä muistuta tummaa adonista enempää kuin banaani purjevenettä. huoh.

Vierailija
2/7 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on varmaa jotai kurdipakolaisii pakkotöissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan tee lumitöitä. ei tarvitse, täällä on 29 astetta :)

Vierailija
4/7 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska meidän kerrostalon huoltomiestä luulin kans latinoks mut naapurin mummo kertoi, että se on eteläafrikasta! ja on näköjään saanut uuden työkaverin joka kanssa näyttää vähän latinolta. harmi kun on vaatteet päällä, vaan taitaa olla vähän kylmä... :) pitäskö kutsua päiväkahveelle ;)

Vierailija
5/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta aamulta kuulostaa :)

meidän lumityöt tekee MINÄ itse tai MINÄ ja mun tenavat :)

Vierailija
6/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tokaluokkalainen pikku-ukkomme, joka rakastaa lumitöiden tekemistä. Huoltoyhtiö ei ole niitä kaiken nopeimpia...

Vierailija
7/7 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän tokaluokkalainen pikku-ukkomme, joka rakastaa lumitöiden tekemistä. Huoltoyhtiö ei ole niitä kaiken nopeimpia...

Huoltoyhtiötä ei ole, koska asutaan omakotitalossa mutta meillä on niin ihana traktorikuski joka hoitaa noita teitä, että välillä auraa pyynnöstä myös meidän etupihan. Oon monta kertaa tarjonnut sille rahaakin, mutta ei huoli. Ihana on, sellanen parikymppinen iloinen ja mukava nuorimies :)