Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kai teidänkin seuraava auto on automaatti?

Vierailija
22.02.2010 |

En tajua miksi joku vielä ajelee käsivaihteisella autolla. Se nyt vaan on niin last season.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla vaan mina ja mun amerikkakainen mieheni ajamme molemmat manuaalivaihteisella autolla ja ei ole mitaan ongelmia ollut autojen hankinnassa..kylla niita taalta Usasta runsaasti loytyy.

Vierailija
42/45 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt toinen automaatti menossa, olen tykännyt itse paljon. Tuossa on kyllä autostick-toiminto eli sen saa halutessaan vaihdettua lennosta myös käsivaihteiseksi muttei ole ollut tähän asti tarvetta. Bensaa syö kyllä kun moottorikin on iso.

Mutta tällä mennään nyt. Seuraava voi hyvinkin olla manuaali, who knows.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

automaatti ja toinen manuaali.

Molemmilla ajelen aktiivisesti enkä ole nyt niiin hirveää eroa huomannut. Automaatti parempi talvikeleillä, bensaa vie enemmän. Manuaalilla kun ajaa niin vaihteiden vaihto menee ihan itsestään eikä se rasita millään lailla.

Seuraava auto kun ostetaan niin tärkeimpinä kriteereinä hinta ja kunto, vaihteisto on sitten mitä on, se ei ole ratkaiseva tekijä.

Vierailija
44/45 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimesimmäks automaatilla. Ei sitä kuitenkaan tuu ajelemaan lähtiessä ajateltua sen enempää kuin et "aha, tää on manuaali/automaatti"

En muutenkaan ajattele asiaa mitenkään kun vaihteita vaihtelen ja kytkintä käytän, ne tulee itsekseen jostain selkärangasta, mä seuraan vaan liikennettä jne.

Vierailija
45/45 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä välillä on manuaalivaihteisia autoja. Mä ajoin 10 vuotta sitten ekan kerran automaattivaihteisella ja ihastuin heti, halusin oman ja sen jälkeen on autoni ollut automaattivaihteinen ja tulee olemaan. Bensasta mä en jaksa murehtia, mulla on iso koneinen auto joka muutenkin syö bensaa suht paljon, sitä tankataan kun on tarpeen ja en jaksa murehtia sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme