Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai prkle kun vihaan kampaajia!!!

Vierailija
22.02.2010 |

Oma luottokampaajani muutti liian kauas, ja jouduin etsimään uuden. Kolmas kokeilu jo, ja täällä taas istun ja revin tukkaaani tippa linssissä. Vidduh! Kasvatan pitkiä hiuksia, ja JOO niitä pitää ajoittain siistiä, mutta tälläkin kertaa pyydetyt ja näytetyt kolme senttiä muuttuivat jotankin kummasti kymmeneksi sentiksi, ennen tisseihin asti ylettynyt tukka on nyt olkapäillä :((( Vituttaa, sinne meni aika monta kuukautta kasvatusta. Mikä siinä on ettei voi kuunnella, mikä siinä on ettei voi tehdä niinkuin asiakas pyytää?? Jos vaikka kampaajan mielestä tukasta pitäisi leikata metri, niin jos maksava asiakas PYYTÄÄ kolmea senttiä niin eikö silloin leikata se kolme senttiä..??? ARGH.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt liioittelet ainakin pahasti. Ja miksi pyysit leikkaamaan 3cm, jos kasvatat hiuksia? Miksei 1cm?

Vierailija
2/14 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä ei ole enää omalla kohdalla mitään hyötyä, paska mikä paska. En mene toiste, ja mesoan maailmalle ahdistustani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis itse kampaaja, mutta en osaa yhtään ottaa kantaa tuohon. itse en kyllä ole ikinä leikannut enempää kuin asiakas pyytää. yleensä vielä nimenomaan pyydän näyttämään sormilla tai näytän itse kammasta, koska se nyt on mielestäni normaalia että toisen 3cm voi olla aika eri.

Jos suoraa sanon, niin useammin käy niin, että leikkaan liiankin vähän, ja pahimmassa tapauksessa joudun siis tekemään tuplatyön. Joskus jos jonkun pää on tasoitettu viimeksi monta vuotta sitten, sanon kyllä esim. että kannattaisi leikata 10cm niin saataisiin se vahvemman näköiseksi, mutta jos asiakas silti pysyy kannassaan ja antaa leikata vain 1cm, niin sitten tehdään niin.

Mietin siltäkin kannalta, että jos kampaaja haluaisi rahaa tehdä, niin kannattaisi leikata mielummin vähemmän, eli sekään ei päde tuohon.

Onko se sitten vaan niin, että osa kampaajista vaan on niin vahvasti sitä mieltä, että koska olen ammattilainen, tiedän parhaiten mitä asiakas haluaa, mikä tälle sopii ja teen niinkuin parhaaksi näen? kuulostaa rankalta.

Vierailija
4/14 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin äidiltäni, jolla vielä lyhyet hiukset (siis polkaktukkaa lyhyemmät).

Nyt liioittelet ainakin pahasti. Ja miksi pyysit leikkaamaan 3cm, jos kasvatat hiuksia? Miksei 1cm?

Vierailija
5/14 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en enää käy kampaajalla. Leikkaan ite prkl. Paremmalta tää silti näyttää, kuin kampaajan kynimä. Olisin kyllä onnellinen, jos hyvän kampaajan löytäisin - en vain uskalla enää etsiä.

Vierailija
6/14 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne leikkaa liiankin vähän tai varmistaa ainakin kaksi kertaa, että oikeesti näinkö paljon.

t. tukka kasvaa liiankin nopeasti

Vierailija
7/14 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitten vaan niin, että osa kampaajista vaan on niin vahvasti sitä mieltä, että koska olen ammattilainen, tiedän parhaiten mitä asiakas haluaa, mikä tälle sopii ja teen niinkuin parhaaksi näen? kuulostaa rankalta.

Vierailija
8/14 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ihan 10-vuotiaan kakaran kiukuttelulta tollanen.

Vierailija
9/14 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin säilyttämään olemassa olevan, hyvän mallin ja leikkaamaan vain huonot pois.

Noh, latvoista lähti reilu 5 senttiä ja latvat ovat nyt viivasuorat, vaikka malli oli taaksepäin pitenevä aiemmin.Ennen oli myös reilu kerrostus, nyt takahiuksissa kaksi noin sentin välein olevaa kerrosta, kiitos hitosti!!!!

Ja kaikkein pahinta on sivuhiukset, sillä niiden kerrostuksessa kampaaja käytti "pikkusen reilumpaa kättä : tuloksena sivukerrostus joka yltää korvan yläosan tasolle. Pisimmät hiukset lapojen tasolla.

Minulla oli ihanat, kauniisti kihartuvat hiukset, nyt ruma kuontalo jonka katsominenkin itkettää. :(

Eli ap, tiedän tunteesi.

Vierailija
10/14 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/14 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joissain "konsepti-paikoissa" ei edes saa mitä pyytää, vaan sitä mitä ketju on päättänyt myydä. Mun mielestä oli tosi outoa että Hairstorella ei voitu sekoittaa mustaa ja ruskeaa väriä kulmakarvojen kestovärjäyksessä. Menin Hairstoreen kun en sattunut saamaan vakikampaajalle aikaa just silloin.

Vakkari aina sekoittaa mustaa ja ruskeaa mulle, kun mulla on mustat hiukset, ja pelkkä ruskea on kulmissa liian vaalea, ja pelkkä musta liian "tuima".

Hairstoren kampaaja sanoi ettei heillä SAA sekoittaa värejä, laitettiin sit pelkkää ruskeeta, ja liian vaaleahan siitä tuli, kiitos vaan.

Vierailija
12/14 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käyn hänellä edelleen koska muuten osaa leikata ja värjätä kivasti ja hinta on kohtuullinen.

Vierailija
13/14 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi en enää käy kampaajalla. Leikkaan ite prkl. Paremmalta tää silti näyttää, kuin kampaajan kynimä. Olisin kyllä onnellinen, jos hyvän kampaajan löytäisin - en vain uskalla enää etsiä.

Mä leikkaan itse tai annan mun teinien leikata. Ei ole enää intoa etsiä kunnon kampaajaa.

Vierailija
14/14 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri kampaajalla (en ole pitänyt luottokampaajaa), minulle ei ole koskaan käynyt noin.

Oiskohan ehkä myös kiinni siitä, onko itsellä taito ilmaista selvästi se, mitä haluaa?

Eli kannattaa mennä myös itseensä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän